Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Maan & Zee in Kroatië

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Maan & Zee in Kroatië

    Gemaakt in kroatië, statief wat geïmproviseerd op de rotsen want mocht ik het meegenomen hebben dan kostte me dat alweer 50 euro extra.. Ryanair toch..


  • #2
    Re: Maan & Zee in Kroatië

    Vind het mooi hoe de maan reflecteert op het water, voor de rest vind ik hem persoonlijk te donker en het oranje licht kan ik ook niet zo smaken...Maar mits wat aanpassingen kan dit volgens mij een zeer mooie foto worden!

    Valt me net op dat je met een lensflare zit aan de rechterzijde van je foto!

    Comment


    • #3
      Re: Maan & Zee in Kroatië

      Ik vind het wel leuk, die twee verschillende lichtbronnen. 't Is eens wat anders dan het cliché maanbeeld.
      http://binocularimprints.tumblr.com/

      Comment


      • #4
        Re: Maan & Zee in Kroatië

        Oorspronkelijk geplaatst door Koenodk Bekijk bericht
        Vind het mooi hoe de maan reflecteert op het water, voor de rest vind ik hem persoonlijk te donker en het oranje licht kan ik ook niet zo smaken...Maar mits wat aanpassingen kan dit volgens mij een zeer mooie foto worden!

        Valt me net op dat je met een lensflare zit aan de rechterzijde van je foto!
        Ik vond die 2 verschillende lichtbronnen net wel iets hebben, en inderdaad, zonde van die lensflare. heb wat geklungeld met patch tool in photoshop maar toch geen mooi resultaat kunnen bekomen? Misschien heb je wat tips om dit te verhelpen?

        Comment


        • #5
          Re: Maan & Zee in Kroatië

          jammer van de takken/bladeren en trap rechts in beeld.
          voorts een

          groetjes
          renske

          Comment


          • #6
            Re: Maan & Zee in Kroatië

            Hele mooie en aparte kleuren, dat maakt deze foto zo mooi.

            Ik reis ook regelmatig met Ryanair, maar neem altijd een grotere koffer mee waar ik mn statief in stop... ik zou dat ding niet willen missen op mn vakantie's.
            De rest, mn camera en lenzen zijn standaard mijn handbagage!
            Heb nog zoveel te leren :)

            Comment


            • #7
              Re: Maan & Zee in Kroatië

              Oorspronkelijk geplaatst door WillemK Bekijk bericht
              Ik vond die 2 verschillende lichtbronnen net wel iets hebben, en inderdaad, zonde van die lensflare. heb wat geklungeld met patch tool in photoshop maar toch geen mooi resultaat kunnen bekomen? Misschien heb je wat tips om dit te verhelpen?
              Voor alle duidelijkheid: ik vind het een mooie foto hé, en die twee lichtbronnen kan ik zeker smaken, vooral het licht van de maan vind ik zeer mooi! Maar ben alleen niet zo zot van oranje kunstlicht (persoonlijke smaak). En misschien ligt het aan mijn scherm maar is de linkerzijde van die foto alleen zo donker bij mij? En misschien moet ik mijn mening wat aanpassen: moest de foto lichter geweest zijn had je dit effect niet behaald uiteraard..

              En die lensflare...die is er wel maar vind ze niet irritant
              Last edited by Koenodk; 31 mei 2012, 00:50.

              Comment


              • #8
                Re: Maan & Zee in Kroatië

                ik vind het ook wel mooi hoor, 't is speciaal, mss nog iets meer afwerken inderdaad
                facebook
                Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                Comment


                • #9
                  Re: Maan & Zee in Kroatië

                  Hele mooie qua sfeer
                  Zou rechts een stukje croppen.

                  Comment

                  Working...
                  X