Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fillies sixties

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fillies sixties

    Een zonovergoten pinkstermaandag en een fijne sixties carmeeting zorgde voor deze foto:



    Foto werd gemaakt met mijn analoog toestel in afwachting van mijn spiegelreflex.
    Ik ben nieuw hier op het forum, vriendelijke tips zijn altijd welkom.

  • #2
    Re: Fillies sixties

    misschein het blauw van de vw net iets meer kleur geven voor de rest super leuke foto knap gedaan
    D90 picture's my fantasy

    Comment


    • #3
      Re: Fillies sixties

      Bedankt voor de fijne reacties. Iets om op te letten die kleuren.

      Comment


      • #4
        Re: Fillies sixties

        ben het eens met voorganger. Maar ik zal je tevens enkele tips geven en het voorbeeld van wat ik van je foto gemaakt heb.
        Ik heb gewerkt met kleurcorrecties, kleurniveau aangepast en ben zelfs in het programma gaan snuffelen : kleurvariaties. Daar kan je lekker naar smaak je foto nog bij verwerken.
        De mogelijkheden dat ik geef is één van de vele mogelijkheden. De keuze is aan jou.

        Comment


        • #5
          Re: Fillies sixties

          ik vind hem net leuk zo, de (analoge) sixties sfeer zit er volledig in.

          Comment


          • #6
            Re: Fillies sixties

            Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
            ben het eens met voorganger. Maar ik zal je tevens enkele tips geven en het voorbeeld van wat ik van je foto gemaakt heb.
            Ik heb gewerkt met kleurcorrecties, kleurniveau aangepast en ben zelfs in het programma gaan snuffelen : kleurvariaties. Daar kan je lekker naar smaak je foto nog bij verwerken.
            De mogelijkheden dat ik geef is één van de vele mogelijkheden. De keuze is aan jou.
            ben benieuwd...
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

            Comment


            • #7
              Re: Fillies sixties

              Ik ben ook zeer benieuwd!

              Comment


              • #8
                Re: Fillies sixties

                ik vind idd het 'analoge' ouderwetse licht van kleur erin ook wel mooi, maar had ik niet geweten het analoog was getrokken, had ik ook geen nostalgisch gevoel, en had ik wat meer kleur verwacht.
                maar 't is een leuke foto, zowieso !
                facebook
                Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                Comment


                • #9
                  Re: Fillies sixties

                  Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
                  ik vind idd het 'analoge' ouderwetse licht van kleur erin ook wel mooi, maar had ik niet geweten het analoog was getrokken, had ik ook geen nostalgisch gevoel, en had ik wat meer kleur verwacht.
                  maar 't is een leuke foto, zowieso !
                  Ik trek nog regelmatig een filmrolleke op met een oude Nikkormat FT3 omdat ik nog altijd een verschil vind in sfeer van een analoge opname (zeker in zwart-wit) tegenover het cleane van een digitale opname.
                  Ik vind dat de inhoud en de sfeer door de vage kleuren hier volledig kloppen. Dus moest ik het photoshoppen volledig onder de knie hebben, zou ik misschien ook van een digitale opname naar dit resultaat proberen te gaan.
                  Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fillies sixties

                    Ik vind hem goed zo, de sixties sfeer komt hier goed in terug, en het kasteel op de achtergrond geeft het nog iets extra
                    grt. Ria

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fillies sixties

                      Goed ik plaats hem dan even. 't is maar een voorbeeld onder volgens mij nog meer mogelijkheden he, vergeet dat niet en je kunt het altijd aanpassen naar wens. Maar de kleuren komen er meer door. Vooruit dan maar :


                      Comment


                      • #12
                        Re: Fillies sixties

                        mooi zoals ie is!
                        ik probeer...
                        mijn Fijsboecq en mijn flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: Fillies sixties

                          QUOTE=Van Hoof Dennis;3557312]misschein het blauw van de vw net iets meer kleur geven voor de rest super leuke foto knap gedaan[/QUOTE]

                          net wat ik ook dacht!

                          maar wel al

                          groetjes
                          renske

                          Comment

                          Working...
                          X