Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

OPKUIS ( Jinbei Octobox, Canon slide-duplicator,...)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Ander Merk ] OPKUIS ( Jinbei Octobox, Canon slide-duplicator,...)

    Door een grote kuis te houden hier en daar nog wat ongebruikte spullen gevonden.
    Wil uit de meeste stuks geen aankoopprijzen verkrijgen, maar toch nog een redelijk bod.

    1 x NIEUW : Jinbei D-550 Octobox (nieuwprijs : 30 euro // mijn prijs : 20 euro)

    1 x GEBRUIKT, CONDITIE NIEUW : Canon Slide Duplicator 55 (nieuwprijs : 60 euro // mijn prijs : 50 euro )

    1 x GEBRUIKT, CONDITIE INCOMPLEET : DSLR kit - tasje van Cobra, zonder draagriem (mijn prijs : 5 euro)

    1 x GEBRUIKT, CONDITIE WERKEND : Praktica TL1000 body (mijn prijs : 40 euro) + Carenar 135mm f2.8 prime ( mijn prijs : 40 euro ) - setprijs : 70 euro

    1 x GEBRUIKT, CONDITIE NIEUW : HOYA 58mm CIR-POLARIZING filter (mijn prijs - 10 euro ) --- VERKOCHT

    1 x GEBRUIKT, CONDITIE DEFECT : ASAHI PENTAX K2 body .. hij werkt, maar enkel lichtmeter (batterij dood) + ISO/ASA ring aan fitting zit muurvast... voor de verzamelaar of handige harry. ( mijn prijs : 20 euro )
    + ASAHI TAKUMAR prime-lens 'Super Multi Coated' 35mm f3.5 (mijn prijs : 20 euro)

    -- setprijs : 30 euro

    1 x GEBRUIKT, CONDITIE DEFECT : CANON AE-1 body .. hij werkt nog, maar durft al eens niet te ontspannen, moet je hem letterlijk schudden tot de spiegel terugklapt, dus ergens iets defect. voor de verzamelaar of handige harry (mijn prijs : 20 euro)

    1 x GEBRUIKT, CONDITIE DEFECT : CANON EOS 500-N body .. ook deze werkt nog, althans de laatste keer dat ik hem gebruiken wou, wou het automatisch oprol-systeem niet mee, alsof het geen grip krijgt op de film, hoewel de tandjes in puik conditie zijn en je het systeem ook hoort rollen... RAAR (mijn prijs : 20 euro)

    1 x GEBRUIKT, CONDITIE WERKEND : CANON CANONET 28 body met vaste prime 40mm f2.8 - enkel batterij moet vervangen worden (mijn prijs : 20 euro) -- GERESERVEERD TOT WOENSDAG 6 JUNI

    1 x GEBRUIKT, CONDITIE BEHOORLIJK : NONAME Standaard Aluminium Statief met waterpas en draagtas (mijn prijs : 10 euro)



    -- GELIEVE MIJ TE CONTACTEREN VIA EMAIL : annimohl@skynet.be OF VIA PM -- ENKEL SERIEUZE BIEDINGEN / FOTO's OP AANVRAAG VERKRIJGBAAR --
    Last edited by ravays; 5 juni 2012, 01:40.
Working...
X