Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laguna Cejar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Laguna Cejar

    Bij deze nog een foto van een reis begin dit jaar naar Chili.

    Deze meren zijn zouter dan De Dode Zee, drijfplezier gegarandeerd!

    Opmerkingen en kritiek zijn zoals steeds, meer dan welkom.
    Bedankt om te kijken en laat gerust een berichtje achter.


  • #2
    Re: Laguna Cejar

    hmmm...deze heb ik al eens zien passeren niet?


    Ik blijf bij mijn comment, alleen vind ik deze softer dan de foto in beoordeling
    facebook

    500px

    Comment


    • #3
      Re: Laguna Cejar

      Dat is dus een foto die ik van die lokatie verwacht ! Heel mooi, behalve de oververzadigde kleuren, en het zware pola-effect.
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

      Comment


      • #4
        Re: Laguna Cejar

        Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
        Dat is dus een foto die ik van die lokatie verwacht ! Heel mooi, behalve de oververzadigde kleuren, en het zware pola-effect.
        Ik vind een beeld op bepaalde tijdstippen beter met de werkelijkheid stroken met pola ...da's immers het blauw da'k mij herinner van Chili. Mijn ervaring is dat het blauw in de lucht (buiten de zonsopgang- en zonsondergangtijdstippen) voordeel heeft bij deze filtering omdat het 'werkelijke blauw' anders juist niet met de werkelijkheid overeenkomt omdat het door de stofdeeltjes in de lucht veel fletser op de sensor belandt en dan moet je op een andere manier contrast en verzadiging gaan tweaken tot het beter strookt met de werkelijkheid....pola maakt het alleen wat gemakkelijker vind ik. Het enige probleem met pola is dat het soms maar half werkt en dat er stukken blijken gepolariseerd te zijn en andere niet en dat is niet fraai maar dat is hier het geval niet.

        Ik vind hier persoonlijk niks T aan.

        Mooi geslaagd wat mij betreft dus
        "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

        Comment


        • #5
          Re: Laguna Cejar

          je foto in beoordeling is scherper dan deze
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

          Comment

          Working...
          X