Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canikon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canikon

    nieuw gerucht!!!

    Klik

    (liefst met een korrelken zout)
    nikon stuff

  • #2
    Re: Canikon

    waar zit puerte

    Comment


    • #3
      Re: Canikon

      Die is toch al vrij oud hoor.
      Wel een goeike, volg kai en zijn fratsen constant op de voet
      "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

      Comment


      • #4
        Re: Canikon

        Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
        waar zit puerte
        zal volgens hem ook weer niet goed genoeg zijn. Hij wacht op de Caniksony
        D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

        Comment


        • #5
          Re: Canikon

          Waar kan ik zo eentje bestellen en wat gaat de richtprijs zijn?

          Comment


          • #6
            Re: Canikon

            De prijs doet er niet toe bij zo een supertoestel. Ik bestelde er alvast eentje met het geld dat de weduwe van Mobutu volgende week gaat storten op mijn rekening.
            Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

            Comment


            • #7
              Re: Canikon

              Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
              zal volgens hem ook weer niet goed genoeg zijn. Hij wacht op de Caniksony
              vreemd forum is dit wel.
              Je moet hier blijkbaar voorzichtig zijn om je mening te geven als je niet wil uitgescholden of belachelijk gemaakt worden (zie dslr, ik kan niet kiezen).
              Ik dacht dat een forum juist de uitgelezen plaats was om verschillende meningen en invalshoeken te toetsen?
              Als we allemaal hetzelfde denken hebben we geen fora nodig.

              Comment


              • #8
                Re: Canikon

                Oorspronkelijk geplaatst door wigelII Bekijk bericht
                vreemd forum is dit wel.
                Je moet hier blijkbaar voorzichtig zijn om je mening te geven als je niet wil uitgescholden of belachelijk gemaakt worden (zie dslr, ik kan niet kiezen).
                Ik dacht dat een forum juist de uitgelezen plaats was om verschillende meningen en invalshoeken te toetsen?
                Als we allemaal hetzelfde denken hebben we geen fora nodig.
                Er is nog een heel verschil tussen een mening hebben en een mening opdringen en nooit een keer je ongelijk toegeven. Maar goed... meer zeg ik er niet over!
                D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

                Comment

                Working...
                X