Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Speciaal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Speciaal

    Ik kom niet graag in gerechtsgebouwen, maar dit...

    Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
    Oók wandelen met GPS?

  • #2
    Re: Speciaal

    Niemand?
    Voor mij globaal gezien een prachtfoto.
    Symmetrie ten top.
    Scherpte kon misschien iets beter, gezien de f4.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

    Comment


    • #3
      Re: Speciaal

      Perspectief wat corrigeren en belichting bovenste ramen aanpassen en dan is dat een mooie foto.

      Comment


      • #4
        Re: Speciaal

        @HEYLO:
        Symmetrie BIJNA ten top . Kijk maar naar de afstand tussen de voorste zuil en de achterste 2 rood-bruine. . Een muggenzifter die het ziet. Hier is er dus zo een.
        @Zappa:
        Buiten blakerde de zon en dus is het bovenlicht het beste dat ik er kon uithalen.
        En als ik perspectief corrigeer blijft er van de buitenste zuilen niks meer over want ze vallen buiten de foto. Verder achteruit kon ik niet want de ruimte daar is krap.
        Eerstdaags zet ik hier nog eens een verticale pano met opnames waarbij ik mijn toestel horizontaal gebruikte en dus meer ruimte links en rechts heb. Misschien krijg ik dan die torenvertekening bij het naar boven kijken er wat uit.

        @beide: dank voor de opbouwende commentaren.
        Last edited by VIM; 30 mei 2012, 09:33.
        Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
        Oók wandelen met GPS?

        Comment


        • #5
          Re: Speciaal

          Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
          Niemand?
          Voor mij globaal gezien een prachtfoto.
          Symmetrie ten top.
          Scherpte kon misschien iets beter, gezien de f4.
          Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
          @HEYLO:
          Symmetrie BIJNA ten top . Kijk maar naar de afstand tussen de voorste zuil en de achterste 2 rood-bruine. . Een muggenzifter die het ziet. Hier is er dus zo een.
          Er worden hier soms toch minder goede ten hemel geprezen.
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

          Comment

          Working...
          X