Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

City goes to sleep 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • City goes to sleep 2

    Canon 5D Mark II +Canon 7D +Canon EOS 50D + 100-400mm F/4.5-5.6 L USM iS + Canon EF 24-70mm F/2.8 L USM + Canon EF 100mm F/2.8 L USM iS macro + Canon EF 50mm F/1.8 II

  • #2
    Re: City goes to sleep 2

    Je mag hier maar één plaatje per dag posten, dus misschien eerst forumreglementlezen.
    In andere onderdelen mag je er meerdere plaatsen (en daar horen deze ook thuis imho)
    Web: http://www.hanscouwenbergh.be
    Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

    Comment


    • #3
      Re: City goes to sleep 2

      Owwww, sorry! Hoe te verhelpen en welk onderdeel?
      Canon 5D Mark II +Canon 7D +Canon EOS 50D + 100-400mm F/4.5-5.6 L USM iS + Canon EF 24-70mm F/2.8 L USM + Canon EF 100mm F/2.8 L USM iS macro + Canon EF 50mm F/1.8 II

      Comment


      • #4
        Re: City goes to sleep 2

        De mods zullen wel een aantal posts achter een link plaatsen. Een reeks kan je kwijt infotoverhalen of je kan in beoordeling om en ... beoordeling vragen. Showcase is voor het betere werk - of jouw foto's daarbij horen beoordeel je zelf, maar verwacht strenge kritieken. In ieder geval voor elk onderdeel effe forumreglement lezen.
        Web: http://www.hanscouwenbergh.be
        Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

        Comment


        • #5
          Re: City goes to sleep 2

          Hmm, inderdaad SC ipv beoordeling gepost Maar goed beter strenge kritieken dan helemaal niets. Overigens heeft dit niets te maken met het wel of niet kennen van de forumregels maar zoals de Engelsen plegen te zeggen:"It's a honest mistake!"
          Niet gelijk VERoordelen maar beter was geweest om te BEoordelen.
          Of mijn werk wel of niet thuis hoort in SC is gezien uw opmerking niet ter zake dienende, gezien uw opmerking:"Showcase is voor het betere werk - of jouw foto's daarbij horen beoordeel je zelf, maar verwacht strenge kritieken. "
          Geloof me, ik kan het hebben als mijn werk strenge kritiek krijgt zolang het maar hout snijdt en ik punten van verbetering krijg.
          Canon 5D Mark II +Canon 7D +Canon EOS 50D + 100-400mm F/4.5-5.6 L USM iS + Canon EF 24-70mm F/2.8 L USM + Canon EF 100mm F/2.8 L USM iS macro + Canon EF 50mm F/1.8 II

          Comment


          • #6
            Re: City goes to sleep 2

            Ik denk dat je hier vooral de mooie kleuren in de lucht wou weergeven.

            Dit is echter niet voldoende om een foto interessant te maken. Een voorgrond, een aandachtpunt, een compositie die je naar een sterk punt in de foto brengt...

            Ik zie trouwens een vreemde structuur in de lucht, vooral links goed te zien.
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

            Comment


            • #7
              Re: City goes to sleep 2

              Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
              Ik zie trouwens een vreemde structuur in de lucht, vooral links goed te zien.
              dit zal met de compressie te maken hebben...de foto is slechts 28kb, onvoldoende om genoeg nuances in een foto te steken...Misschien eens de foto opnieuw saven met minder compressie?
              Inderdaad een mooie lucht, maar zoals hierboven aangegeven zorg je best dat je foto een aandachtpunt heeft...
              facebook

              500px

              Comment


              • #8
                Re: City goes to sleep 2

                Inderdaad was het de mooi gekleurde lucht die mijn blik ving.
                Foto met BDsizer 'op maat' gemaakt. Vervolgens tinypic gebruikt voor de link.
                Weet niet wat daar fout is gegaan

                @Dama, ik zie de vreemde structuur niet tenzij je maan bedoelt
                Canon 5D Mark II +Canon 7D +Canon EOS 50D + 100-400mm F/4.5-5.6 L USM iS + Canon EF 24-70mm F/2.8 L USM + Canon EF 100mm F/2.8 L USM iS macro + Canon EF 50mm F/1.8 II

                Comment


                • #9
                  Re: City goes to sleep 2

                  Oorspronkelijk geplaatst door El-Hombre Bekijk bericht
                  @Dama, ik zie de vreemde structuur niet tenzij je maan bedoelt
                  meen je dit nu?
                  Ik zie toch ook blokjes in de lucht hoor..Maar zoals gezegd komt dit door de zware compressie. Opnieuw saven in een betere kwaliteit en je probleem is weg
                  facebook

                  500px

                  Comment


                  • #10
                    Re: City goes to sleep 2

                    Ok, ik zie dus werkelijk niets van die blokjes.
                    Ben bang dat ik dan een nieuwe monitor moet kopen
                    Krijg ik een betere kwaliteit door aantal kb's op te voeren van de afbeelding?
                    Canon 5D Mark II +Canon 7D +Canon EOS 50D + 100-400mm F/4.5-5.6 L USM iS + Canon EF 24-70mm F/2.8 L USM + Canon EF 100mm F/2.8 L USM iS macro + Canon EF 50mm F/1.8 II

                    Comment


                    • #11
                      Re: City goes to sleep 2

                      Oorspronkelijk geplaatst door El-Hombre Bekijk bericht
                      Ok, ik zie dus werkelijk niets van die blokjes.
                      Ben bang dat ik dan een nieuwe monitor moet kopen
                      Krijg ik een betere kwaliteit door aantal kb's op te voeren van de afbeelding?
                      heb het even wat overdreven voor je. Hopelijk zie je hier het probleem?

                      en idd voor degelijke kwaliteit met vlotte kleurovergangen moet je toch rond 500kb zeker uitkomen. Dus 20x meer kb's...
                      facebook

                      500px

                      Comment


                      • #12
                        Re: City goes to sleep 2

                        @ Cytochrome

                        Dank u voor de uitleg en het voorbeeld
                        Canon 5D Mark II +Canon 7D +Canon EOS 50D + 100-400mm F/4.5-5.6 L USM iS + Canon EF 24-70mm F/2.8 L USM + Canon EF 100mm F/2.8 L USM iS macro + Canon EF 50mm F/1.8 II

                        Comment

                        Working...
                        X