Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

brcc race (circuit zolder)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • brcc race (circuit zolder)

    afgelopen zondag eens een poging gedaan tot panning.was eigenlijk de eerste keer dat ik dat echt toepaste.en trachte te doen
    alle tips zijn welkom , en of puntjes waar ik kan op bijsturen





    canon 60d /1000. speedlite 580 ex . canon 100mm2.8f l usm.70-300 canon,17-70sigma
    18 -135 canon.en 18-55 canon ,manfrotto statief.

  • #2
    Re: brcc race (circuit zolder)

    Ik ken van dit soort fotografie niet veel omdat ik dit nog nooit heb gedaan, ben het wel eens van plan. Maar vind dit voor een eerste keer toch een zeer goed resultaat!! De wielen draaien nog mooi rond en de wagen is nog mooi scherp. Tips die ik je nog kan meegeven, is voor een nog onscherpere achtergrond te hebben is nog net iets langer te wachten met afdrukken zodat de wagen bijna recht voor je is dan pas foto te maken ( dus dat je de zijkant van de wagen hebt ). Iets verder afstand te nemen ( is gemakkelijker om de wagen ergens in beeld te plaatsen en te pannen. Indien mogelijk ook ergens hoger gaan zitten dan. Maar dit voor de eerste keer, chapeau! Als je dit nog meer gaat beoefenen kun je alleen maar beter worden
    Photography is a way to see the world in detail.
    Fotograaf op rust

    Comment


    • #3
      Re: brcc race (circuit zolder)

      Zeer goed gelukt voor de eerste keer hoor! Wat waren je sluitertijden als ik vragen mag?

      Tom
      Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
      Mijn Website

      Comment


      • #4
        Re: brcc race (circuit zolder)

        Oorspronkelijk geplaatst door Tom M Bekijk bericht
        Zeer goed gelukt voor de eerste keer hoor! Wat waren je sluitertijden als ik vragen mag?

        Tom
        Met een gratis Exif-lezer van Internet kan je zien dat dit voor alledrie de foto's 1/125s is.
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

        Comment


        • #5
          Re: brcc race (circuit zolder)

          Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
          Met een gratis Exif-lezer van Internet kan je zien dat dit voor alledrie de foto's 1/125s is.
          Thx Plaatwerker, maar ik heb die exif-lezer niet geïnstalleerd :-) Moet ik misschien toch maar eens gaan doen

          Tom
          Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
          Mijn Website

          Comment


          • #6
            Re: brcc race (circuit zolder)

            Hoi!

            Die zijn ook heel mooi gelukt zo te zien!

            Ik vind jouw versie van de Ferrari wel leuk. De andere ook natuurlijk, maar ik heb nu eenmaal een boontje voor Ferrari.
            Mvg,
            Rudy Mas
            Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

            Comment


            • #7
              Re: brcc race (circuit zolder)

              DE eerste en de derde zijn knap , de tweede staat te centraal.

              Comment

              Working...
              X