Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Noord Limburg.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Noord Limburg.

    Nog eentje van Opgrimbie...


    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

  • #2
    Re: Noord Limburg.

    Compo is weer dik in orde, vind de foto in zijn geheel wel wat te donker overkomen.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Noord Limburg.

      mooie plaat pascal, en net zoals het was hé
      nikon coolpix s9100

      Comment


      • #4
        Re: Noord Limburg.

        inderdaad wat aan de donkere kant Pascal.
        hoe laat genomen..?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Noord Limburg.

          Ik vind het donker helemaal niet storen. Er zit voldoende detail in en het zet de sfeer voor de foto die overigens helemaal anders is dan wat je gewoon van je zijn Pascal. En het is een soort look and feel die ik zeer kan smaken Mooie compo ook overigens...
          D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
          500px FaceBook

          Comment


          • #6
            Re: Noord Limburg.

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            inderdaad wat aan de donkere kant Pascal.
            hoe laat genomen..?
            grt,bouk.
            Tussen kwart na 5 en half bouk...
            Maar ik kan deze wat lichter maken maar ik heb bij deze getracht om de donkere gedeeltes zo donker mogelijk te houden zoals de realiteit was.
            Het histogram had een twee derde informatie linkste beginnen en liep zacht af naar rechts.
            Het is trouwens maar 1 raw..
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #7
              Re: Noord Limburg.

              Als je een rrealistisch beeld van de situatie om kwart over vijf wil behouden (wat jij altijd beoogt Pascal), zou ik dit shot nooit wijzigen
              Bij prille dageraad zijn de omstandigheden niet gemakkelijk; wel speciaal licht
              Voor mij is dit mooi werk

              Comment


              • #8
                Re: Noord Limburg.

                Bij jullie wordt 's morgens donkerder naarmate het later in de ochtend wordt ?
                Forum voor natuur- en landschapsoto's. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen..


                Dit heeft weinig met het uur te maken, Pascal, echter wel met de belichting van een foto...

                Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                Tussen kwart na 5 en half bouk...
                www.damafoto.be
                Facebook Damafoto

                Comment


                • #9
                  Re: Noord Limburg.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                  Bij jullie wordt 's morgens donkerder naarmate het later in de ochtend wordt ?
                  Forum voor natuur- en landschapsoto's. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen..


                  Dit heeft weinig met het uur te maken, Pascal, echter wel met de belichting van een foto...
                  Danny heb je gelezen wat ik schreef? Ik heb de donkere partij van het histogram gebruikt terwijl ik met die andere foto wat meer helderheid heb gestoken....
                  Dat was toch duidelijk of ben ik mis?
                  Trouwens was die ene foto aan linker kant van het histogram net zo donker..
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

                  Comment


                  • #10
                    Re: Noord Limburg.

                    Mooie opname van een mooi gebied!
                    Z9 • Z 14-24/2.8 • Z 70-200/2.8 VR • 105/2.8 macro • 105mm 1.4 • SB900 • NiSi • Gitzo

                    Comment


                    • #11
                      Re: Noord Limburg.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                      Bij jullie wordt 's morgens donkerder naarmate het later in de ochtend wordt ?


                      Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                      Dit heeft weinig met het uur te maken, Pascal, echter wel met de belichting van een foto...
                      Wel, ik zat het ook te denken. De belichting uit je eerder gepostte foto is in groot contrast met deze. Vorige met meer een hdr-ish benadering waar je echt wel je dynamiek vergroot hebt, en bij deze een zeer naturelle benadering.
                      Het lijkt eerder of je deze vergeten bent na te bewerken.
                      Nu, ik ben er mee ook vrij van bewust dat jij bewust gekozen hebt voor verschillende benaderingen.
                      www.brunodyserinck.be
                      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                      Comment

                      Working...
                      X