Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HELP! Bijna te laat!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • HELP! Bijna te laat!

    Wij wonen in een kloosterwoning naast een schooltje. Schooltje wordt eerstdaags volledig met de grond gelijk gemaakt. Heel graag zou ik enkele herinneringen vastleggen... Wie heeft mij dringend wat tips? De tijd begint te dringen... De voorlopig betere foto's...





    NIKON D80 - 18-200mm - 50mm 1.4
    Bedankt om te kijken!

  • #2
    Re: HELP! Bijna te laat!

    Leuke reeks, maar je foto's staan scheef
    grt. Ria

    Comment


    • #3
      Re: HELP! Bijna te laat!

      Inderdaad en niet een beetje... ik zet ze recht!
      Bedankt voor de tip, ik heb nog heeeeel veel te leren. Maar als ik iets wil (van dat schooltje) moet ik het nu doen.
      NIKON D80 - 18-200mm - 50mm 1.4
      Bedankt om te kijken!

      Comment


      • #4
        Re: HELP! Bijna te laat!

        Oorspronkelijk geplaatst door nele.naert Bekijk bericht
        Inderdaad en niet een beetje... ik zet ze recht!
        Bedankt voor de tip, ik heb nog heeeeel veel te leren. Maar als ik iets wil (van dat schooltje) moet ik het nu doen.
        let op als je ze tèveel moet rechtzetten of ze kaarsrecht wilt krijgen, meestal gaat er scherpte verloren, bij mij toch
        ze staan ook scheef naar boven toe, je camera teveel naar boven gericht..
        ik vind het super je nog foto's kan en wilt trekken van dat gebouwtje, persoonlijk ben ik ook zo'n schatbewaarder, en wat oud is trekt mij gewoon aan, vooral ook aan die foto met die stoel zie je dat er daar gelééfd is ik zie er zo giechelende kinderen door lopen

        persoonlijk zou ik de focus op de 2 de foto anders leggen, die deur scherp en het dichtste waziger, maar da's naar eigen smaak of allebei dan? waarom niet

        groetjes !
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

        Comment


        • #5
          Re: HELP! Bijna te laat!

          neem zeker een paar opnamen van buitenaf.
          en neem dan een stuk van de omgeving mee.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: HELP! Bijna te laat!

            zoveel mogelijk foto's maken
            zorgen dat je meer ruimte rond je hoofdonderwerp hebt, zodat je niets belangrijks hoeft af te snijden wanneer je je foto's rechtzet.
            Ook rekening houden met de deuren, die staan er nu niet volledig of juist gepast op.

            Om recht te zetten gebruik ik (oa) het gratis programmaatje ShiftN
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

            Comment


            • #7
              Re: HELP! Bijna te laat!

              mooie reeks

              Comment


              • #8
                Re: HELP! Bijna te laat!

                Bedankt voor de waardevolle tips! Ondertussen is de afbraak met een weekje uitgesteld wegens een asbest-probleem... goed voor mij want dit wordt nog een weekje mijn oefenterrein. Deze week post ik nog enkele resultaten. Heb reeds veel bijgeleerd!
                Ondertussen heb ik reeds mooie foto's van buitenzijde, wel moeilijk want er staan reeds werktuigen en andere rommel. Groetjes Nele.
                NIKON D80 - 18-200mm - 50mm 1.4
                Bedankt om te kijken!

                Comment

                Working...
                X