Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Woods

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Woods


    Heb deze foto gisteren gemaakt comentaar&tips mogen altyd!

    Alvast bedankt!
    D90 picture's my fantasy

  • #2
    Re: Woods

    Aangenaam om naar te kijken. Doet me denken aan dergelijke taferelen die je vroeger (nu nog misschien??) als behang kon kopen om een volledige muur te bedekken. Komt waarschijnlijk door het formaat.
    Door het felle (tegen-)licht links en/of de bewerking verlies je wel detail in de voorgrond, maar in het totaalbeeld stoort me dat niet zo erg. Strikt fotografisch zal er nog wel wat op aan te merken zijn, maar de rust die van dit beeld uitgaat geeft mij een positief gevoel.
    Luc

    Comment


    • #3
      Re: Woods

      Oorspronkelijk geplaatst door LucFT Bekijk bericht
      Aangenaam om naar te kijken. Doet me denken aan dergelijke taferelen die je vroeger (nu nog misschien??) als behang kon kopen om een volledige muur te bedekken. Komt waarschijnlijk door het formaat.
      Door het felle (tegen-)licht links en/of de bewerking verlies je wel detail in de voorgrond, maar in het totaalbeeld stoort me dat niet zo erg. Strikt fotografisch zal er nog wel wat op aan te merken zijn, maar de rust die van dit beeld uitgaat geeft mij een positief gevoel.
      Luc
      Bedankt! ja, ik deel jou mening hierin inderdaad detail vooraan iets minder door het felle tegenlicht maar ik moest kiezen het totaal beeld of meer detail vooraan. ik heb hier dus voor het totaal beeld gekozen maar de volgende keer wil ik meer detail op het totaal beeld maar dan had ik misschien andere instellingen op m'n camera moeten gebruiken
      Ben blij dat je het een goede foto vind BEDANKT!
      D90 picture's my fantasy

      Comment

      Working...
      X