Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D700 - formateer problemen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D700 - formateer problemen

    Ik heb sinds kort een D700, maar nu wou ik mijn cf kaart eens formateren, maar dat lukt niet.
    Als ik in de menu ga, dan "formateer geheugenkaart" heb je 2 mogelijkheden: "formateer ja" of "formateer nee" (ongeveer) ..het balkje met nee staat in het geel/groen, maar als je "ja" selecteerd dan is dat rood, en dan mag je op ok drukken, er gebeurd niets. Ik kan wel foto's één voor één wissen, maar ik kan niet formateren.
    Ik heb al geprobeerd met een ander cf kaartje maar is het zelfde.
    Weet iemand raad ?

  • #2
    Re: D700 - formateer problemen

    Oorspronkelijk geplaatst door Dizze Bekijk bericht
    Ik heb sinds kort een D700, maar nu wou ik mijn cf kaart eens formateren, maar dat lukt niet.
    Als ik in de menu ga, dan "formateer geheugenkaart" heb je 2 mogelijkheden: "formateer ja" of "formateer nee" (ongeveer) ..het balkje met nee staat in het geel/groen, maar als je "ja" selecteerd dan is dat rood, en dan mag je op ok drukken, er gebeurd niets. Ik kan wel foto's één voor één wissen, maar ik kan niet formateren.
    Ik heb al geprobeerd met een ander cf kaartje maar is het zelfde.
    Weet iemand raad ?
    Je moet op de knop ok drukken links beneden. Niet in het menu.

    Slu !

    Tjerri

    Comment


    • #3
      Re: D700 - formateer problemen

      Ok, stom van mij !! ..ik dacht dat ik telkens met de middelste knop moest bevestigen..
      bedankt !

      Comment


      • #4
        Re: D700 - formateer problemen

        2 knopjes op de camera gebruiken is makkelijker dan het menu en ze hebben er speciaal 'format' bijgezet(en je heb een goede bril nodig).
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment

        Working...
        X