Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Warrior

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The Warrior

    Hallo iedereen, het is een tijdje geleden dat ik nog een foto gepost heb. Wegens beetje te weinig tijd kon het niet maar bij deze......... ik ben terug
    Hier een foto van mijn neef met enkele wapens uit zijn arsenaal. Zelf vond ik hem wel geslaagd maar ik zou eens jullie reactie willen horen.
    of



    Sony α77 -Sony 50mm F1.4- Sony 18-200mm F3.5-6.3 DT - Sony 70-300G SSM- Sony 16-50mm F2.8 SSM ,Tamron 28-75mm f/2.8 XR Di LD ASP IF-Tamron SP AF 90MM F/2.8 Di Macro -Sony HVL-F42AM Manfrotto 055cxpro4 + ballhoofd

  • #2
    Re: The Warrior

    Ik vind hem zeer mooi!

    Misschien een kleine opmerking, voor mij persoonlijk dan: ik had het handvat van de sabel (of hoe je dat ook noemt) lichter willen zien, dit komt nu nogal vrij donker uit! Precies alsof de sabel opgaat in de zwarte achtergrond..

    Comment


    • #3
      Re: The Warrior

      Oorspronkelijk geplaatst door Koenodk Bekijk bericht
      Ik vind hem zeer mooi!

      Misschien een kleine opmerking, voor mij persoonlijk dan: ik had het handvat van de sabel (of hoe je dat ook noemt) lichter willen zien, dit komt nu nogal vrij donker uit! Precies alsof de sabel opgaat in de zwarte achtergrond..
      mercikes voor de reactie, ja daar heb je wel een punt hoor.
      Maar het handvat van de machete was zwart em kreeg het bijna niet verlicht.
      Mvg,
      Sony α77 -Sony 50mm F1.4- Sony 18-200mm F3.5-6.3 DT - Sony 70-300G SSM- Sony 16-50mm F2.8 SSM ,Tamron 28-75mm f/2.8 XR Di LD ASP IF-Tamron SP AF 90MM F/2.8 Di Macro -Sony HVL-F42AM Manfrotto 055cxpro4 + ballhoofd

      Comment


      • #4
        Re: The Warrior

        Dat gaat pijn doen aan zijn nek of oor als hij de manchete gaat gebruiken.
        Ik lach er wel mee maar dat maakt voor mij de foto als een karikatuur.
        Stoere bink met wapen maar snijd wel zijn eigen oor af.
        Compo is niet echt mijn ding
        Robby BB
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

        Comment


        • #5
          Re: The Warrior

          voor mij is dit een zeer mooie foto!
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

          Comment


          • #6
            Re: The Warrior

            Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
            Dat gaat pijn doen aan zijn nek of oor als hij de manchete gaat gebruiken.
            Ik lach er wel mee maar dat maakt voor mij de foto als een karikatuur.
            Stoere bink met wapen maar snijd wel zijn eigen oor af.
            Compo is niet echt mijn ding
            Robby BB
            Hey Robby,
            Bedankt voor uw reactie maar ik snap de logica niet.
            IK vind juist als je de machete omgekeerd vast hebt niet logisch is.
            Hoe kan je iemand verwonden met een botte kant als je het omgekeerd vast hebt?
            Iemand die met wapens overweg kan zal zijn eigen oor niet afhakken hoor. Hehe
            Als je je pols een beetje draait bij het gebruiken heb je heel veel plaats tussen je machete en je oor.
            Maar toch bedankt voor je reactie.
            Grtz
            Sony α77 -Sony 50mm F1.4- Sony 18-200mm F3.5-6.3 DT - Sony 70-300G SSM- Sony 16-50mm F2.8 SSM ,Tamron 28-75mm f/2.8 XR Di LD ASP IF-Tamron SP AF 90MM F/2.8 Di Macro -Sony HVL-F42AM Manfrotto 055cxpro4 + ballhoofd

            Comment


            • #7
              Re: The Warrior

              Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
              voor mij is dit een zeer mooie foto!
              Ook heel erg bedankt voor je reactie
              Grtz
              Sony α77 -Sony 50mm F1.4- Sony 18-200mm F3.5-6.3 DT - Sony 70-300G SSM- Sony 16-50mm F2.8 SSM ,Tamron 28-75mm f/2.8 XR Di LD ASP IF-Tamron SP AF 90MM F/2.8 Di Macro -Sony HVL-F42AM Manfrotto 055cxpro4 + ballhoofd

              Comment


              • #8
                Re: The Warrior

                Oorspronkelijk geplaatst door el_cottino Bekijk bericht
                Hey Robby,
                Bedankt voor uw reactie maar ik snap de logica niet.
                IK vind juist als je de machete omgekeerd vast hebt niet logisch is.
                Hoe kan je iemand verwonden met een botte kant als je het omgekeerd vast hebt?
                Iemand die met wapens overweg kan zal zijn eigen oor niet afhakken hoor. Hehe
                Als je je pols een beetje draait bij het gebruiken heb je heel veel plaats tussen je machete en je oor.
                Maar toch bedankt voor je reactie.
                Grtz
                Het is hier natuurlijk geen site over gevechtssporten maar. De manceti omdraaien is helemaal geen oplossing, maar iemand die met wapens omgaat zal zeker de manchet niet op deze manier vasthouden. Dit is voor stoere binken en stoere foto's. Stoere foto was (is) hier waarschijnlijk de bedoeling en waar niets mis mee is, maar wat mij betreft (en dat zal waarschijlijk smaakgebonden zijn) zie ik telkens dat oor wegvliegen en dat maakt dan de foto tot een lachertje.
                Mischien was het beter dat je het lemmet op de schouder had gelegd naast de tatoo, waardoor ook de belichting op het lemmet anders(en beter) had geweest.
                Robby BB
                Minder tijd achter de computer
                Is meer tijd achter de camera

                Comment


                • #9
                  Re: The Warrior

                  Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                  Het is hier natuurlijk geen site over gevechtssporten maar. De manceti omdraaien is helemaal geen oplossing, maar iemand die met wapens omgaat zal zeker de manchet niet op deze manier vasthouden. Dit is voor stoere binken en stoere foto's. Stoere foto was (is) hier waarschijnlijk de bedoeling en waar niets mis mee is, maar wat mij betreft (en dat zal waarschijlijk smaakgebonden zijn) zie ik telkens dat oor wegvliegen en dat maakt dan de foto tot een lachertje.
                  Mischien was het beter dat je het lemmet op de schouder had gelegd naast de tatoo, waardoor ook de belichting op het lemmet anders(en beter) had geweest.
                  Robby BB
                  Nogmaals bedankt voor je reactie, ja het over schouder leggen hebben we gedaan maar dat vond ik niet echt mooi. Mijn neef wou het gekruist en ik vond het er ook beter uitzien.
                  Maar dat is iedereen zijn mening eh.
                  Toch bedankt nogmaals.
                  Grtz
                  Sony α77 -Sony 50mm F1.4- Sony 18-200mm F3.5-6.3 DT - Sony 70-300G SSM- Sony 16-50mm F2.8 SSM ,Tamron 28-75mm f/2.8 XR Di LD ASP IF-Tamron SP AF 90MM F/2.8 Di Macro -Sony HVL-F42AM Manfrotto 055cxpro4 + ballhoofd

                  Comment


                  • #10
                    Re: The Warrior

                    Oorspronkelijk geplaatst door el_cottino Bekijk bericht
                    Nogmaals bedankt voor je reactie, ja het over schouder leggen hebben we gedaan maar dat vond ik niet echt mooi. Mijn neef wou het gekruist en ik vond het er ook beter uitzien.
                    Maar dat is iedereen zijn mening eh.
                    Toch bedankt nogmaals.
                    Grtz
                    Als de klant tevreden is heb je uw doel bereikt
                    Robby BB
                    Minder tijd achter de computer
                    Is meer tijd achter de camera

                    Comment

                    Working...
                    X