Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lonely tree

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lonely tree

    .

    on the edge at Kikbeek



    laat maar horen

    bedankt alvast voor het kijken

    mvg




    .
    nikon coolpix s9100

  • #2
    Re: Lonely tree

    mist wat pit Eddy.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Lonely tree

      Je kan beter Eddy, dat hebben we al wel gezien, deze is mij wat flets en schaduwarm.

      De compo ... dat stukje land waarop het boompje staat .. ik weet het niet zo ... het is zonder dat landstukje en de boom beter denk ik
      mijn gedacht hé
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Lonely tree

        Deze foto is heel vlak qua tonaliteit en kleur maar ook compositorisch schiet er niets echt bovenuit. Je hebt er al veel betere getoond.
        Groeten!

        500px / Facebook

        Comment


        • #5
          Re: Lonely tree

          Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
          Je kan beter Eddy, dat hebben we al wel gezien, deze is mij wat flets en schaduwarm.

          De compo ... dat stukje land waarop het boompje staat .. ik weet het niet zo ... het is zonder dat landstukje en de boom beter denk ik
          mijn gedacht hé
          ook mijn gedacht. Dit stukje is veel te licht/vlak tov de rest. Had hem dan ook liever gezien zonder dat voorgrondje...
          facebook

          500px

          Comment


          • #6
            Re: Lonely tree

            De balans die er bij een paar vorige in zat, zit er jammergenoeg nu niet in.

            Qua compositie zou je "lonely little tree" een mooier plaatsje mogen verdiend heb.
            Niet mis, want je was daar op een mooie plek, maar niet een toppertje deze.
            www.brunodyserinck.be
            https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

            Comment


            • #7
              Eddy, wat ik me nu afvraag.
              Wil je iets specifieks weergeven met die effecten, of is dit bvb te wijten aan het gebruik van niet-gecalibreerd scherm (als dat al het geval zou zijn) ?

              Ik kan me goed voorstellen, als jouw scherm te donker ingesteld staat, of het op een heel lichte plek zou staan, je onbewust corrigeert en tot dit resultaat komt ?
              www.damafoto.be
              Facebook Damafoto

              Comment


              • #8
                Re: Lonely tree

                bedankt dama, heeft denk ik inderdaad te maken met de plaats van het scherm (daglicht valt erop en naargelang het tijdstip van bewerking is het spel lichter of donkerder), zal dus een ander plaatsje moeten zoeken of alleen 's nachts bewerken
                nikon coolpix s9100

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior
                  bedankt dama, heeft denk ik inderdaad te maken met de plaats van het scherm (daglicht valt erop en naargelang het tijdstip van bewerking is het spel lichter of donkerder), zal dus een ander plaatsje moeten zoeken of alleen 's nachts bewerken
                  Jammer want die plaat heeft pakken potentieel, ik meen het, en verdient het eens herbekeken te worden.
                  Zoveel potentieel dat ik er heel graag eens mijn lusten zou willen op botvieren !
                  Als je wil stuur anders eens de ori's naar info@damafoto.be

                  Ik kan ook mijn werkplek niet verduisteren, maar mijn pc en scherm staan wel in een computerkast. Als de zon 's voormiddags binnen zit, trek ik mijn deuren uit (die anders in de kast geschoven zitten), en leg ik er bovenop een stuk zeil op. Haha, geen zicht maar wel efficient.
                  Bij fel zonlicht waag ik het dan nog niet om foto's te bewerken. Zelfs beoordelen is riskant.
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lonely tree

                    Contrast ontbreekt hier degelijk.
                    Nabewerking waard Eddy.
                    Mvg, Pascal,Schoonspikke
                    Als je schiet..schiet dan raak!
                    500 PIXHuawei P30 PRO

                    Comment

                    Working...
                    X