Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telelens mee naar NY?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Telelens mee naar NY?

    Hey is vertrek in het kort richting NY.

    Ik heb voorlopig mijn tas al klaar staan met dit erin:

    7D
    10-22
    24-105

    Mijn vraag was nu, is het de moeite om men 70-200 f2.8 ook mee te nemen?
    Of beter licht gepakt en gezakt te gaan?

    Alvast bedankt!

  • #2
    Waarom niet?

    Comment


    • #3
      Re: Telelens mee naar NY?

      Mijn mening is altijd: liever iets te veel, dan ter plaatse vaststellen dat je iets te weinig mee hebt...
      Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

      Comment


      • #4
        Re: Telelens mee naar NY?

        Al vind ik dat je mits wat creativiteit al heel wat kan bereiken met een 105 mm.
        Voor een citytrip zou ik mijn lenzenarsenaal tot het minimum beperken.
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

        Comment


        • #5
          Re: Telelens mee naar NY?

          Al kan je een reisje naar NY nog wel bezwaarlijk een citytrip noemen natuurlijk...
          Ik bedoel maar, het zal waarschijnlijk niet voor een tripje van een paar dagen, maar eerder langere tijd zijn.
          Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

          Comment


          • #6
            Re: Telelens mee naar NY?

            Als je plaats hebt, meenemen. Je kunt alleen maar spijt krijgen dat je die lens niet bij je had, als je hem niet gebruikt blijft het beperkt tot wat gefoeter "dat doe ik niet meer, 1.5kg voor niks gesleurd grrrrrrrrr"
            D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

            Comment


            • #7
              Re: Telelens mee naar NY?

              Als je een lens meeneemt naar NYC betekent dat niet dat je 'm ook de hele dag mee op stap moet nemen, he. De meeste hotels hebben desnoods kluisjes als je het niet vertrouwt 'gewoon' op je hotelkamer achter te laten.

              Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
              Al kan je een reisje naar NY nog wel bezwaarlijk een citytrip noemen natuurlijk...
              Ik bedoel maar, het zal waarschijnlijk niet voor een tripje van een paar dagen, maar eerder langere tijd zijn.
              Een (lang) weekendje NYC vind ik helemaal niet zo raar en ook als je langer gaat kan het natuurlijk nog steeds een citytrip zijn.

              Comment


              • #8
                Re: Telelens mee naar NY?

                Bedankt iedereen voor jullie reacties!

                Kheb besloten de lens toch maar mee te nemen.
                (Om toch maar geen spijt te hebben dat ik ze thuis heb gelaten)
                Ik kan ze idd nog altijd achter laten in het hotel als ik ze niet ga gebruiken.

                We gaan voor een weekje naar daar en morgen zitten we al op de vlieger

                Kan ik daar vrijdag ook in één keer de start van de Gumball 3000 meepikken op TS

                Comment

                Working...
                X