Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

W.W.Web

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • W.W.Web


    Foto 1


    Foto 2


  • #2
    Schopje zal wel weer niet zo heel scherp wezen of en andere oorzaak hebben waarom er nog niet op gereageerd is

    Comment


    • #3
      Re: W.W.Web

      foto 1 is de beste. Daar maak je handig gebruik om dat zwart gat te vermijden. Bij foto 2 is die zwarte vlek de genade schot vrees ik. Akelige diertjes he.
      Deze spin zit te knoeien , maar uit ervaring weet ze misschien dat als ze minder gaatjes laat...

      Comment


      • #4
        Re: W.W.Web

        idd, voor mij niet echt scherp;
        spinnetje op LSD trip, denk ik (US en Brits leger hebben daar trouwens in 't echt nog proeven mee gedaan)
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

        Comment


        • #5
          Re: W.W.Web

          Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
          idd, voor mij niet echt scherp;
          spinnetje op LSD trip, denk ik (US en Brits leger hebben daar trouwens in 't echt nog proeven mee gedaan)
          yep, totdat de "communications officer" in de boom klom om zo beter bereik te hebben (ipv zijn antenna omhoog te plooien) en de mannen langs geen kanten nog wisten in welk land ze nu eigenlijk stonden of wat ze daar moesten doen.

          ik vind hem best wel goed, de foto dan... algemene scherpte kan beter ja, maar zeker de eerste vind ik geslaagd!!
          De gustibus et coloribus non est disputandum
          Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

          Comment


          • #6
            Re: W.W.Web

            Oorspronkelijk geplaatst door TomStr Bekijk bericht
            ik vind hem best wel goed, de foto dan... algemene scherpte kan beter ja, maar zeker de eerste vind ik geslaagd!!
            Aangezien dit spinnetje 4 mm was vindt ik het geen slecht resultaat.
            Maar ik zal kijken of ik ze binnenkort ook in het licht kan zetten.

            Comment


            • #7
              Re: W.W.Web

              Oorspronkelijk geplaatst door TomStr Bekijk bericht
              yep, totdat de "communications officer" in de boom klom om zo beter bereik te hebben (ipv zijn antenna omhoog te plooien) en de mannen langs geen kanten nog wisten in welk land ze nu eigenlijk stonden of wat ze daar moesten doen.

              ik vind hem best wel goed, de foto dan... algemene scherpte kan beter ja, maar zeker de eerste vind ik geslaagd!!
              het ging over de proef met de spinnetjes die lsd kregen, hoor, en niet de manschappen
              ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

              Comment


              • #8
                Re: W.W.Web

                Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
                Aangezien dit spinnetje 4 mm was vindt ik het geen slecht resultaat.
                Maar ik zal kijken of ik ze binnenkort ook in het licht kan zetten.
                Histogrammen al eens bekeken ?
                Van waardering geniet ik.
                Van kritiek leer ik.

                Comment


                • #9
                  Re: W.W.Web

                  De eerste vind ik wel een mooie. De zachte belichting maakt de spin iets sympathieker.
                  De bedoeling van de tweede ontgaat me.
                  Luc

                  Comment


                  • #10
                    Ja die heb ik bekeken maar dan vindt ik het resultaat niet mooi
                    Vriendelijk groet ,
                    Jessey

                    Comment

                    Working...
                    X