Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

roofvogel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • roofvogel

    Last edited by tonyvg; 8 juni 2012, 20:42.

  • #2
    Re: roofvogel

    dit is dus mijn eerste foto die ik geplaats heb.er is wel iets mis gegaan komt alleen maar een link naar de foto en niet de foto zelf.snap het niet goe.foto genomen in de olmense zoo.

    Comment


    • #3
      Re: roofvogel

      lees eens http://helpdesk.belgiumdigital.com/i...kbarticleid=14
      ik probeer...
      mijn Fijsboecq en mijn flickr

      Comment


      • #4
        Re: roofvogel

        Beste,

        Ik heb dit topic even verplaatst naar ons testforum.
        Hier kan u eerst even oefenen uw foto zichtbaar te tonen.

        Makkelijkste manier:
        Even rechtsklikken op uw foto, en de url kopieren.
        In uw topic klikken op en de url hier plakken.

        Klaar is kees.

        Let wel, .. de max toegelaten afmetingen hier op het forum zijn 900px langste zijde.
        1 topic per dag ( beginnershoek ) en max 3 foto's zichtbaar in dit topic.

        Indien u nog verdere vragen heeft, mag u mij gerust contacteren.

        Mvg,
        Mod-!Bart

        Comment


        • #5
          Re: roofvogel

          [Mod-LesC]Makkelijk zichtbaar te maken met de IMG-tags, maar de foto is te groot (960px langste zijde, ipv de BD-norm van 900px langste zijde)[/Mod]
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: roofvogel

            ik heb het geprobeerd om een foto te plaatsen maar het lukt niet de grote van de foto is wel al aangepast.kopieren gaat maar daarna gaat het ergens mis.er komt telkens een verwijzing naar de foto te staan.

            Comment


            • #7
              Re: roofvogel

              Adres is fout. Daarstraks was het wel correct, maar de foto te groot.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: roofvogel

                het lukt mij van geen kanten is er geen gemakkelijkere manier.gewoon knippen en dan hier plakken.
                Last edited by tonyvg; 23 mei 2012, 22:04.

                Comment


                • #9
                  Re: roofvogel

                  Een goed adres begint met http en eindigt op naam+extensie van je foto.
                  Afhankelijk van je host is deze informatie makkelijker of moeilijker te vinden.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #10
                    Re: roofvogel

                    Je foto kan je makkelijk op gewenst formaat brengen met bd-sizer (gratis te downloaden http://www.freewarefiles.com/BD-Size...ram_34971.html
                    Stel in 900 in het eerste onderdeel, bij KB 500. Je foto "load" je gewoon vanop je pc, klik "resize", vervolgens kan je kiezen of je een frame wil of niet en kan je een eigen gekozen handtekening invullen ook, dit alles doe je bij "frame". Als laatste kies je "save" en je bestand krijgt de zelfde nummering maar met "sized" ervoor zodat je originele bewaard blijft. Verscherping staat standaard ingesteld, als deze te fel tekeer gaat voor je beelden schakel deze uit (gewoon hokje uitvinken). Nu is je beeld klaar om up te loaden voor BD

                    Via dropbox kan je makkelijk uploaden. Je kan deze hier vinden : http://db.tt/Le3lxxLh
                    Krijg je meteen wat extra gratis ruimte erbovenop

                    Eens je dropbox hebt geinstalleerd sleep je je gekozen foto's naar de public folder en kan je vervolgens je beeld z'n url krijgen door gewoon rechtermuisklik te doen en de link te copieren. Sleep ze wel naar "public" want de andere is "privé" en is niet publiek zichtbaar.

                    Als je ergens blijft steken help ik je graag, je kan gewoon een privéschrijven richten door op mijn naam te klikken (linksboven mijn bericht) en daar het juiste onderdeel te kiezen

                    Succes!

                    MVG - Son
                    Webstek in opbouw

                    Comment


                    • #11
                      Re: roofvogel

                      Bedankt dat je wil helpen, Son.
                      Dropbox is inderdaad een mooie oplossing.
                      De link die je nodig hebt op je computer (om hier te posten):


                      Dropbox werkt met een synchronisatie tussen een folder op jouw computer en een identieke folder op de hosting site van Dropbox. Eigenlijk wordt er met die hosting site een link gelegd (zodat je jouw computer niet constant moet laten opstaan). Je kunt dus ook van die hosting site het juiste adres van je foto bekomen. Dat vind je hier:
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment


                      • #12
                        Re: roofvogel

                        jullie zijn al bedankt voor de goede raad zal nog eens proberen een foto te plaatsen.

                        Kunnen jullie nu via de link van dropbox mijn foto bekijken of moet ik nu nog iets aanpassen ?
                        Last edited by tonyvg; 4 juni 2012, 21:25.

                        Comment


                        • #13
                          Re: roofvogel

                          heb dropbox geinsaleerd maar het lukt nog nie ben ook ma ne leek met ne computer.

                          ik geef het op lukt toch niet om een foto te plaatsen.
                          Last edited by tonyvg; 4 juni 2012, 21:53.

                          Comment


                          • #14
                            Re: roofvogel

                            Waar woon je ergens? Is er geen BD-er in je omgeving die zou kunnen helpen?

                            1. Dropbox installeren --> blijkbaar gebeurd
                            2. Foto verkleinen tot BD-normen (900 px langste zijde)
                            3. Foto in Public folder van Dropbox stoppen ---> foto wordt dan opgeladen naar de Dropbox site
                            4. Public link kopiëren zoals hierboven aangegeven
                            5. Dat hier tussen de IMG-tags plakken.
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                            Comment

                            Working...
                            X