Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Amazone

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Amazone

    Je komt af en toe nog wel eens iets moois tegen, zowel een paard als ruiter..

  • #2
    Re: Amazone

    Erg mooi, ruiter en paard lijken te zweven in de voorbij vliegende bomenweelde.

    Comment


    • #3
      Re: Amazone

      Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
      Erg mooi, ruiter en paard lijken te zweven in de voorbij vliegende bomenweelde.
      Dank Loeky Moest snel zijn met mijn camera, en daardoor niet echt de instellingen kunnen nakijken. Had eigenlijk het diafragma wat moeten verkleinen naar f8 of f10 om goed te pannen, maar daar kreeg ik niet de tijd voor, want ze was zo weer verdwenen..Tja, ze komen en zijn ook zo weer weg die Amazonen, helaas En ik Weer een illusie armer

      Comment


      • #4
        Re: Amazone

        Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
        Dank Loeky Moest snel zijn met mijn camera, en daardoor niet echt de instellingen kunnen nakijken. Had eigenlijk het diafragma wat moeten verkleinen naar f8 of f10 om goed te pannen, maar daar kreeg ik niet de tijd voor, want ze was zo weer verdwenen..Tja, ze komen en zijn ook zo weer weg die Amazonen, helaas En ik Weer een illusie armer
        keurige actie gevangen.

        1/160 is netjes voor dezer omstandigheden.

        Wel een paar opmerkingen:
        - de kleuren zijn niet helemaal goed helaas (manuele witbalans werkt meestal niet zo goed, ik werk altijd op autoWB in dit soort omstandigheden)
        - in de nabewerking is de fot er ook niet beter op geworden. Het lijkt dat je nogal veel verscherpt hebt.

        Als je de camera raw (NEF) bestanden nog hebt is het nog te corrigeren.
        Groetjes, KC
        www.sportbeelden.com

        Comment


        • #5
          Re: Amazone

          ih
          Oorspronkelijk geplaatst door KCfoto Bekijk bericht
          keurige actie gevangen.

          1/160 is netjes voor dezer omstandigheden.

          Wel een paar opmerkingen:
          - de kleuren zijn niet helemaal goed helaas (manuele witbalans werkt meestal niet zo goed, ik werk altijd op autoWB in dit soort omstandigheden)
          - in de nabewerking is de fot er ook niet beter op geworden. Het lijkt dat je nogal veel verscherpt hebt.

          Als je de camera raw (NEF) bestanden nog hebt is het nog te corrigeren.
          Dank voor de tip KC. Ik heb de raw bestanden niet meer, maar ik stuur u nov een PB

          Comment

          Working...
          X