Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe lens kopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe lens kopen

    Hallo iedereen,

    ben een beginner in het nemen van foto's. Ik vroeg me af of een nikon lens past op alle nikons? Op ebay vind je al snel goedkopere nikon (fisheye)lenzen en ik zou er wel eens willen proberen, maar zou zonde zijn als die niet past.

    Groetjes,

    Koen
    Gebruiker van Nikon d3100. Hoop dat hij snel van auto naar manual kan overschakelen!

  • #2
    Re: Nieuwe lens kopen

    Oorspronkelijk geplaatst door koen89 Bekijk bericht
    Hallo iedereen,

    ben een beginner in het nemen van foto's. Ik vroeg me af of een nikon lens past op alle nikons? Op ebay vind je al snel goedkopere nikon (fisheye)lenzen en ik zou er wel eens willen proberen, maar zou zonde zijn als die niet past.

    Groetjes,

    Koen
    Jep, normaal gezien zouden die moeten passen, als er tenminste bijstaat dat ze een Nikonvatting hebben. Ik heb zelf de Samyang 8mm Fisheye, voor Canon weliswaar, maar ik vond hem hier in België zelfs goedkoper dan op eBay, dus dan was de keuze snel gemaakt

    BTW: De Samyang is echt wel een tof lensje hoor, ik doe de laatste tijd redelijk veel fuiven, en dat effect doet het ook heel goed bij het publiek

    Als je nog vragen hebt, laat gerust iets weten
    Jannes Bollen
    Website / Facebookpagina

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe lens kopen

      Oorspronkelijk geplaatst door Jannes Canon Eos Bekijk bericht
      Jep, normaal gezien zouden die moeten passen, als er tenminste bijstaat dat ze een Nikonvatting hebben. Ik heb zelf de Samyang 8mm Fisheye, voor Canon weliswaar, maar ik vond hem hier in België zelfs goedkoper dan op eBay, dus dan was de keuze snel gemaakt

      BTW: De Samyang is echt wel een tof lensje hoor, ik doe de laatste tijd redelijk veel fuiven, en dat effect doet het ook heel goed bij het publiek

      Als je nog vragen hebt, laat gerust iets weten
      Degene die ik vind op ebay zijn er die je vanvoor op je huidige lens moet schroeven en dus niet echt een volwaardige lens te noemen is. Kosten ook een pak minder als een samyang. Ik heb door de aankoop van mijn nikon, dus alleen maar geld over nog voor een goedkope lens.. Wel mooie foto's op uw website.

      Mijn eerste mooie foto:
      Gebruiker van Nikon d3100. Hoop dat hij snel van auto naar manual kan overschakelen!

      Comment

      Working...
      X