Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

paardenfotografie iemand in z-w-vl

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • paardenfotografie iemand in z-w-vl

    Hallo iedereen,

    Ik zoek iemand die bezig is met paardenfotografie (iets gevorderd niveau) in Zuid- West vlaanderen waarmee ik eens zou kunnen meelopen. Ik zou graag leren hoe je nu echt paarden goed in beeld brengt, niet de gewone snapshots maar de bijzondere beelden.

    Als iemand zin heeft om mij het wat te leren, zou ik erg blij zijn.

    Ik fotografeer met een canon 40d en heb 80-200mm lens 2.8 (drainpipe).

    gewone tips hier in het topic zijn ook welkom.

    Alvast bedankt

    ps. Heb eventueel een eigen paardje die als model kan dienen ook (zware zwarte cob type tinker)

    L&M

  • #2
    Re: paardenfotografie iemand in z-w-vl

    Privébericht verstuurd.
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

    Comment


    • #3
      Re: paardenfotografie iemand in z-w-vl

      En anders google je maar eens op "paardenfotografie". In Zuid West-Vlaanderen zijn er weinig tot gene, en als je er al vindt, dan vrees ik dat die meestal niet zo happig zijn om iemand mee te nemen of om iemand een beetje uitleg te geven. Wel integendeel, als ze een beetje kunnen, dan proberen ze om andere fotografen te verbieden op wedstrijden en evenementen, uit schrik voor een beetje concurrentie. Maar toch succes ermee...
      Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

      Comment


      • #4
        Re: paardenfotografie iemand in z-w-vl

        Danku Voltigeur voor het aanbod . Heb je pb'tje gelezen heb interesse, ben aan het nadenken en nog wat reacties aan het afwachten. Mijn interesse ligt niet echt op wedstrijd niveau maar meer natuurlijke gedragingen van het paard en de details daarvan. Wat zeker niet wil zeggen dat een paard leren fotograferen boven de sprong mij niet interesseert

        Comment


        • #5
          Re: paardenfotografie iemand in z-w-vl

          Een paard in vrijheid is ook actie, hé
          Tenzij het natuurlijk verkiest om in vrijheid gras te staan vreten en maar elke 5 minuten een stap te verzetten
          Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

          Comment

          Working...
          X