Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jumping LRV

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jumping LRV



    Ik weet, de achterbenen staan er niet volledig op maar wou hem toch graag posten.
    Aangezien ik nog niet genoeg ken qua bewerking had ik gewoon "Autocorrect" gedaan met als gevolg deze kleuren.

    Originele foto:


    3de keer beste keer??
    Last edited by Ans.V; 18 mei 2012, 13:57.

  • #2
    Re: Jumping LRV

    Hey Ans,

    ik persoonlijk vind dat je op het juiste moment gedrukt hebt.
    Je histogram wordt mooi bedekt.
    één opmerking, waren de kleuren zo fel of heb je iets teveel aan het saturatieschuifje getrokken.
    "hahaha zal ik zeggen dat de achterpoten er niet opstaan? "
    Mooi , nog van deze
    mvg Bruno D.G.
    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

    Comment


    • #3
      Re: Jumping LRV

      Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk bericht
      Hey Ans,
      één opmerking, waren de kleuren zo fel of heb je iets teveel aan het saturatieschuifje getrokken.
      Dat vraag ik me ook af

      Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk bericht
      Hey Ans,
      "hahaha zal ik zeggen dat de achterpoten er niet opstaan? "
      Poten? er zijn puristen die hier fel op reageren. TS noemde het keurig benen.

      Over de achterbenen gesproken. Ik vind het helemaal niet erg dat ze er niet volledig opstaan. Ik zou ze er zelfs helemaal afsnijden (tot net achter de linker beugel en onder en boven er een beetje af) zoadt de foto wat meer in balans komt.

      jammer dat de exif er niet meer in zit (ook niet in de grote versie) anders kon ik je nog wat verder helpen. Op de grote versie is te zien dat de scherpte op het hoofd van het paard ligt en niet op de ruiter. Op diafragma F4 en scherpte op de ruiter heb je het hoofd van het paard ook voldoende scherp in beeld voorbeeld.
      Groetjes, KC
      www.sportbeelden.com

      Comment


      • #4
        Re: Jumping LRV

        Originele is minder saturatie, ergens tussenin zou beste zijn
        mvg Bruno D.G.
        Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

        Comment


        • #5
          Re: Jumping LRV

          Laatste update is de beste, natuurlijke kleuren met toch genoeg contrast.
          Compo vind ik goed, erg leuke foto!
          Canon EOS 7D + Kitlens + Canon EF 70-200mm f4 USM + Tokina 12-24mm f4 + Canon EF 50mm 1.8
          You don't take a photograph. You ask quietly to borrow it...

          Comment


          • #6
            Re: Jumping LRV

            Update 3
            mvg Bruno D.G.
            Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

            Comment


            • #7
              Re: Jumping LRV

              Wat dacht je hiervan?

              Een tikkie donkerder gemaakt en een beetje uitgesneden:

              Het origineel

              een tikkie donkerder gemaakt en een beetje uitgesneden

              (Als je het liever niet hebt dan stuur maar een PM dan haal ik hem weer weg)
              Last edited by KCfoto; 18 mei 2012, 17:31. Reden: foto's achter linkje, .. max 3 foto's zichtbaar per topic aub
              Groetjes, KC
              www.sportbeelden.com

              Comment


              • #8
                Re: Jumping LRV

                Bedankt voor de aan/opmerkingen.

                @KCfoto: Je mag de foto's gerust laten staan =). Ik vind het wel geslaagd, bedankt =).

                Groetjes,
                Anske.

                Comment

                Working...
                X