Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de eerste keer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • de eerste keer

    .

    de eerste keer dat mijn zoon in het openbaar zijn drumkunsten vertoonde (en ikke fier)
    hoop dat het in dit topic thuishoort



    laat maar horen

    bedankt alvast voor het kijken

    mvg




    .
    nikon coolpix s9100

  • #2
    Re: de eerste keer

    Hier mag je best fier op zijn. Mooie en goede foto !

    Groetjes,
    Myriam
    Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
    www.myriamvos.jalbum.net of facebook

    Comment


    • #3
      Re: de eerste keer

      Techniek in orde maar van boven wat veel zwart = aan onderkant wat meer gemogen,zodat het geheel een basis had ,nu zweeft hij !!
      Zo objectief als mijn objectieven.....
      bd 616 be MVG Jan

      Comment


      • #4
        Re: de eerste keer

        Oorspronkelijk geplaatst door je-es Bekijk bericht
        Techniek in orde maar van boven wat veel zwart = aan onderkant wat meer gemogen,zodat het geheel een basis had ,nu zweeft hij !!
        de onderkant heb ik bewust weggecropt, wegens podiumtoestanden die beter niet zichtbaar worden gemaakt en enkel voor verwarring zouden hebben gezorgd
        nikon coolpix s9100

        Comment


        • #5
          Re: de eerste keer

          Laat hem maar doen deze drummer in wording..
          Misschien ooit nog bij een reunie van ons groep als invaller...
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #6
            Re: de eerste keer

            het betere drumshot is met bewogen stokjes

            maar technisch is 't in orde
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

            Comment


            • #7
              Re: de eerste keer

              Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
              het betere drumshot is met bewogen stokjes

              maar technisch is 't in orde
              En om helemaal kritisch te zijn dan: en met meer expressie van de drummer en een zichtbaar aangezicht of rondvliegend (lang) haar of zo...

              technisch inderdaad in orde, maar het beeld spreekt (voor jou) vooral omdat je een band hebt met de drummer. Mij zegt het niet veel eigenlijk. Maar ik neem aan dat je nog veel kansen gaat krijgen om het beter te proberen doen... ;-p
              Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
              www.musicinframe.be

              Comment


              • #8
                Re: de eerste keer

                Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
                En om helemaal kritisch te zijn dan: en met meer expressie van de drummer en een zichtbaar aangezicht of rondvliegend (lang) haar of zo...

                technisch inderdaad in orde, maar het beeld spreekt (voor jou) vooral omdat je een band hebt met de drummer. Mij zegt het niet veel eigenlijk. Maar ik neem aan dat je nog veel kansen gaat krijgen om het beter te proberen doen... ;-p


                als je beweging in de stokjes wenst
                on topic : foto genomen met 70-200 en flits omdat ik niet dichter bij het podium kon... hopelijk kan ik dat een volgende keer wel
                nikon coolpix s9100

                Comment


                • #9
                  Re: de eerste keer

                  Ben het eens met collega Vossie.
                  Drummer en drumstel komen hier heel goed naar voor, geen storende elementen.


                  Grtz, RF
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #10
                    Re: de eerste keer

                    Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                    http://forum.belgiumdigital.com/f47/...ml#post3434192

                    als je beweging in de stokjes wenst
                    on topic : foto genomen met 70-200 en flits omdat ik niet dichter bij het podium kon... hopelijk kan ik dat een volgende keer wel
                    die foto waar je naar verwijst vind ik inderdaad beter... en nu nog fotograferen van concerten zonder flitsen en het komt helemaal goed.
                    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                    www.musicinframe.be

                    Comment

                    Working...
                    X