Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bloemknopjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bloemknopjes

    Nikon D5000
    FL : 40 mm
    BT 1/500
    F 4
    iso 200


    1.


    2.

    Last edited by Loeky; 17 mei 2012, 22:32.

  • #2
    Re: bloemknopjes

    Eigenaardige foto en dan vooral dat irriterend blaadje op de voorgrond. Weet nog niet wat ik er moet van denken.
    Voor mij mag er rechts een stukje af zodat er meer diepte in de foto komt
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

    Comment


    • #3
      Re: bloemknopjes

      update geplaatst. Blad onderaan weg en rechts ook gecropt.

      Comment


      • #4
        Re: bloemknopjes

        Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
        update geplaatst. Blad onderaan weg en rechts ook gecropt.
        Een beetje snel geweest, 'k Heb gezegd dat ik nog niet weet wat ik er moet van denken en dat geld voor dat irriterend blad. Met irriterend wil ik hier zeggen dat ik normaal zou zeggen dat dit blad storend is,maar nu weet ik het niet echt goed.
        Sorry, nu ik de update zie mag het blad toch blijven of toch niet, miljaar irritant bladje
        Robby BB
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

        Comment


        • #5
          Re: bloemknopjes

          Ach het maakt niet uit. Voor mij was de eerste de beste want ik had die bloempot eerst ook willen verwijderen, maar dan zag ik dat ie erbij hoort als achtergrond. Bloemen horen nu eenmaal in een tuin. En bloempotten en bloemknopjes zie je ook in een tuin. Voor mij hoorde het gewoon bij. Ook het blaad al hoort ie bij een andere stengel die niet op de foto staat. De bloemen had ik zo gekiekt omwille van het feit dat ze netjes op een rijtje stonden, de ene goed zichtbaar en de anderen steeds vager. Dat effect vond ik mooi, maar ik denk dat ik de enige ben die dat zo vind.
          In ieder geval bedankt voor je mening hoor. Ik vind het altijd fijn dat je toch probeert je menning te vertellen.

          Comment


          • #6
            Re: bloemknopjes

            ik vind de originele het mooiste
            maar ik snap Robby zijn comment en er is maar één weg om er achter te komen ; het uitproberen!!

            Comment


            • #7
              Re: bloemknopjes

              Zoals je zegt hou het maar bij het origineel. Had zelfs de bloempot niet opgemerkt.
              Het blaadje vooraan geeft dan toch uiteindelijk de scherpte die een foto toch nodig heeft.
              Voila van die irritatie zijn we vanaf
              Robby BB
              Minder tijd achter de computer
              Is meer tijd achter de camera

              Comment

              Working...
              X