Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lyncia

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lyncia

    dit weekend een fotoshoot moeten doen voor vrienden van me.




    grtz david

  • #2
    Re: Lyncia

    De volgende keer de storende elementen uit de background verwijderen.

    Comment


    • #3
      Re: Lyncia

      De keuze van de achtergrond kan ik hier nog verstaan.
      Waar ik dan meer moeite mee heb, is dat alleen de linkerzijde van haar zicht belicht wordt, waardoor de hele rechterkant haast wegvalt. Het was veel mooier geweest moest de rechterkant wat bijgelicht geweest zijn.

      Grtz, Jelle
      Canon EOS 7D + Kitlens + Canon EF 70-200mm f4 USM + Tokina 12-24mm f4 + Canon EF 50mm 1.8
      You don't take a photograph. You ask quietly to borrow it...

      Comment


      • #4
        Re: Lyncia

        Oorspronkelijk geplaatst door Skelleke Bekijk bericht
        De keuze van de achtergrond kan ik hier nog verstaan.
        Waar ik dan meer moeite mee heb, is dat alleen de linkerzijde van haar zicht belicht wordt, waardoor de hele rechterkant haast wegvalt. Het was veel mooier geweest moest de rechterkant wat bijgelicht geweest zijn.

        Grtz, Jelle

        momentele moet ik het nog stellen met 1 flitser en 1 doorschiet paraplu.
        de locatie was enorm donker en het licht zat die dag ook niet echt mee qua invallend licht in het gebouw.

        normaal bestel ik volgende week mijn andere flitser en softbox en waarschijnlijk een reflectie scherm ook.

        Comment


        • #5
          Re: Lyncia

          Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
          momentele moet ik het nog stellen met 1 flitser en 1 doorschiet paraplu.
          de locatie was enorm donker en het licht zat die dag ook niet echt mee qua invallend licht in het gebouw.

          normaal bestel ik volgende week mijn andere flitser en softbox en waarschijnlijk een reflectie scherm ook.
          Zo gaat dat, het beste krijgen uit hetgeen je kan met het materiaal die je hebt.
          Canon EOS 7D + Kitlens + Canon EF 70-200mm f4 USM + Tokina 12-24mm f4 + Canon EF 50mm 1.8
          You don't take a photograph. You ask quietly to borrow it...

          Comment


          • #6
            Re: Lyncia

            Niet slecht. Maar...
            De volgende keer de storende elementen uit de background verwijderen.
            volg.

            Comment

            Working...
            X