Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

schrijfsnelheid Olympus E20p

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • schrijfsnelheid Olympus E20p

    Wie kan mij vertellen wat de max. snelheid in mb is, waarmee de Olympus E20p zijn data op de compact flashcard wegschrijft.
    Ik kan wel een supersnel kaartje kopen, maar als hij maar met 1 mb wegschrijft, heeft een kaart met 9 mb schrijfsnelheid geen nut.
    Wie kan mij helpen, want bij Olympus weten ze het zelf niet of willen het niet vertellen.
    Wie kan mij helpen ???
    Olympus E 20p en C 40.

  • #2
    Bij de Olympus E-10 & E-20 helpt een snel CF-kaartje niet...
    Beperking zit in de camera die tamelijk traag wegschrijft. Een zeer snelle kaart kopen heeft voor de E-20 dus geen nut. Had zelf de E-10 en weet dit dus zeker, heb er zelf genoeg over opgezocht.

    Koop iets met een goede kwaliteit/prijs verhouding en hou er rekening mee dat je het CF-kaartje later kan hergebruiken op een nieuwer toestel. Dus koop nu ook niet direct het traagste.
    Nikon D300 & een beetje glas...
    Iets kleiners als carry everywhere

    Comment


    • #3
      Yep, prachtig toestel, maar pokketraag....

      Heb hem ook gehad en dacht dat ik ermee kon leven, maar na een tijdje werkte het behoorlijk op mijn zenuwen. Ik weet de juiste tijden niet meer, maar ik dacht dat je 4 of 5 foto's kon maken en dan kon je écht een kopje koffie gaan drinken. ( tijdens het wegschrijven van de files )

      Heb altijd gewerkt met Ridata en Microdrive.
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #4
        Bedankt voor deze snelle reactie.Ik wil inderdaad in de toekomst een snelle Nikkon of Canon kopen. Maar dan weet ik dat het voor de E20 geen nut heeft.Jammer want hij schrijft erg traag weg.Verder ben ik er best tevreden over.
        Olympus E 20p en C 40.

        Comment

        Working...
        X