Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Borgloons kasteeltke en plassen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Borgloons kasteeltke en plassen

    Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

  • #2
    Re: Borgloons kasteeltke en plassen

    Een mooie van het Kasteel de Klee
    of is het nu de Clee ??

    Comment


    • #3
      Re: Borgloons kasteeltke en plassen

      Je ziet dat je nagedacht hebt om een goed standpunt in te nemen om je compositie te bepalen: plasje water, voorgrond, hoofdonderwerp, achtergrond.
      Alleen vind ik de voorgrond niet zo interessant en neemt het een teveel aan ruimte in waardoor het hoofdonderwerp zit teveel naar boven gedrumd zit.

      Misschien is het een idee om een lager standpunt in te nemen (kniehoogte), camera iets de hoogte in. Hierdoor blijf je hetzelfde beeld hebben, maar is de lengte van het voorveld een stuk korter en zal je in de plas water misschien wel een interessantere weerspiegeling hebben dan nu. Ook zal je kasteel een stuk lager in beeld zitten, wat aangenamer kijken zou zijn.
      www.brunodyserinck.be
      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

      Comment


      • #4
        Re: Borgloons kasteeltke en plassen

        Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
        Je ziet dat je nagedacht hebt om een goed standpunt in te nemen om je compositie te bepalen: plasje water, voorgrond, hoofdonderwerp, achtergrond.
        Alleen vind ik de voorgrond niet zo interessant en neemt het een teveel aan ruimte in waardoor het hoofdonderwerp zit teveel naar boven gedrumd zit.

        Misschien is het een idee om een lager standpunt in te nemen (kniehoogte), camera iets de hoogte in. Hierdoor blijf je hetzelfde beeld hebben, maar is de lengte van het voorveld een stuk korter en zal je in de plas water misschien wel een interessantere weerspiegeling hebben dan nu. Ook zal je kasteel een stuk lager in beeld zitten, wat aangenamer kijken zou zijn.
        Bedankt voor de reactie.
        Ik begrijp je punt, echter een nog lager standpunt heb ik ook bekeken echter dan waren er 2 problemen.
        1. mijn broek werd dan vuil
        2. de plas werd dan te smal om de reflectie vast te leggen
        Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

        Comment


        • #5
          Re: Borgloons kasteeltke en plassen

          Oorspronkelijk geplaatst door BPVST Bekijk bericht
          Bedankt voor de reactie.
          Ik begrijp je punt, echter een nog lager standpunt heb ik ook bekeken echter dan waren er 2 problemen.
          1. mijn broek werd dan vuil
          2. de plas werd dan te smal om de reflectie vast te leggen
          Haha...
          Bij punt één WIL ik je niet volgen.
          Bij punt twee heb je een punt... maar misschien het beste van de twee werelden, he?
          www.brunodyserinck.be
          https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

          Comment

          Working...
          X