Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hallerbos bis 4

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hallerbos bis 4

    en nog maar eens dat bosje hé, weer een beetje anders

    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

  • #2
    Re: Hallerbos bis 4

    Dat bomenspel heb je mooi vastgelegd met het bloementapijt als basis voor je plaat. Mooi!

    Comment


    • #3
      Re: Hallerbos bis 4

      Ik dacht zelf dat deze beter was dan 1, 2 en 3
      blijkbaar niet dus

      bedankt Rudi voor jouw anders wel bliksemsnelle reactie
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Hallerbos bis 4

        Om op jouw opmerking in te gaan. Het licht in deze foto is inderdaad beter dan in Hallerbos 1. Anderzijds is blauwe tapijt niet echt een tapijt (groene vlekken) omdat de bloempjes dit jaar niet echt uitbundig bloeien door een gebrek aan zon. En wordt de foto wat "rommelig" door de dode takken die door het bloemtapijt steken. Tenslotte is het ook niet meer mogelijk om dieper in het bos te gaan op de kleine paadjes (wat je mooiere standpunten kan leveren) omdat die werden afgesloten. (Dit blijkt ook wel nodig te zijn. Je ziet dat het bos lijdt onder de grote bezoekersaantallen).
        Dit alles maakt het moeilijk om nog een echte typische "hallerbosfoto" te maken. Ik heb er ook mijn tanden op stuk gebeten.

        Mvg,
        Chris
        Geniet van foto's maken

        Comment


        • #5
          Re: Hallerbos bis 4

          Heel mooi.
          De kleuren en het licht zijn hier prachtig.

          groetjes

          moniq
          groetjes, moniq (BD1321BE)

          A picture paints a thousand words

          Comment


          • #6
            Re: Hallerbos bis 4

            Ik heb nu zelf wat weinig tijd om op elke post hier in SC N&L te reageren, wat ik anders wel probeer te doen.

            Ik vind dit wel een heel knappe plaat, vooral sterk door het lichtspel.
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

            Comment


            • #7
              Re: Hallerbos bis 4

              Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
              Ik heb nu zelf wat weinig tijd om op elke post hier in SC N&L te reageren, wat ik anders wel probeer te doen.

              Iets wat we volkomen begrijpen, zelf heb ik momenteel ook minder tijd, zo zullen er meer zijn.

              Mijn reactie was eerder een bedenking voor mezelf, zo van "zou deze dan slechter zijn"

              Bedankt voor de reacties.
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment

              Working...
              X