Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sportfotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sportfotografie

    Hallo.

    Het valt me al geruime tijd op dat overal op het web informatie, tips, "snelcursussen", tutorials, videootjes en dergelijke meer te vinden zijn over zowat elke vorm van fotografie... maar ik vind weinig tot niks over sportfotografie.
    Het kan natuurlijk ook dat ik er gewoon naast kijk of op de verkeerde termen google.

    Zijn er hier die bruikbare en interessante links kennen? Alles is welkom.

    mvg,
    Bart
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

  • #2
    Re: Sportfotografie

    Misschien moet je specifieker zijn, aangeven welke sport bijvoorbeeld?
    Mijn werk vind je hier (fotomanipulaties, digitale tekeningen)
    Mijn foto's van paarden vind je hier

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Kiwiaa
      Misschien moet je specifieker zijn, aangeven welke sport bijvoorbeeld?
      Ik specifieer bewust niet, omdat ik het wel interessant vind om van elke sport iets op te steken (ok, denksport in beeld brengen zegt me iets minder, maar als er wat actie in zit wordt het voor mij wèl interessant)
      Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

      Comment


      • #4
        Re: Sportfotografie

        ikzelf zit vooral in de bmx sport te zien op www.bmx-ranst.be
        maar om je beantwoorden, moet je eens naar de volgende link
        die geven vaak nuttige tips waaronder ook voor sport en actie
        http://www.adorama.com/alc/category/AdoramaTV

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door teenslets
          ikzelf zit vooral in de bmx sport te zien op www.bmx-ranst.be
          maar om je beantwoorden, moet je eens naar de volgende link
          die geven vaak nuttige tips waaronder ook voor sport en actie
          http://www.adorama.com/alc/category/AdoramaTV
          Ok, bedankt. Ik check de beide zeker als ik thuis ben van m'n werk.
          Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

          Comment


          • #6
            Autosport is zeker een aanrader om eens te proberen.
            Ik zie op je profiel dat je van markegem bent, wel heel binnenkort op 26 en 27 mei
            is er een rally heel dicht bij jou in de buurt namelijk ORC rally in oostrozebeke.
            Mss daar eens gaan neuzen. Ik zelf ben nog al fan van deze sport en ben sedert dit jaar aktief langs de proeven als beginnende amateurfotograaf, wel mooie uitdagingen om er mooie plaatjes te schieten

            Comment


            • #7
              Ik heb de TAC rally te Tielt gedaan. Met weinig goed resultaat moet ik eerlijkheidshalve toegeven.
              26 en 27 mei ben ik niet thuis. Ik ben een heel weekend in Boom, om foto's van de spaanse feria te maken (o.a. paarden natuurlijk).
              Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

              Comment

              Working...
              X