Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Extra garantie voor de D70?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Extra garantie voor de D70?

    Is het toeval of niet, het komt maar al te vaak voor dat toestellen pas net na hun garantieperiode fouten beginnen te vertonen. Thuis hadden ze het onlangs met hun NIKON CP885 aan de hand, na 13mnd. Aangezien ze bij NIKON met forfetaire bedragen werken, kan je dit onmiddelijk een bom geld kosten :-( Voor een analoge reflex zou het min €400 bedragen wisten ze mij bij Bartok te vertellen!!

    Daarom ben ik op zoek naar fotozaken of verzekeringen waar je extra garantiejaren kunt bijkopen. Bij www.koopdigitaal.nl is het namelijk mogelijk om 2jaar bij te kopen tegen €150 (voor toestel tss 1000 -1500 EUR)

    Iemand weet van andere winkels/verzekeringen die dit aanbieden?

    Alvast bedankt

  • #2
    Ik zie net dat ze bij directshopper standaard al 2j garantie geven op de D70 Ook al mooi natuurlijk!!

    http://directshopper.de/nikon-d-70-kit-mit-nikkor-dx-18-70-mm_digitale-slr-kameras_p

    Comment


    • #3
      Uhh... is er geen nieuwe wet die producenten nu verplicht van TWEE jaar te geven?
      http://www.theafricabug.com

      Comment


      • #4
        Originally posted by Jochen
        Uhh... is er geen nieuwe wet die producenten nu verplicht van TWEE jaar te geven?

        Nog niet in het staatsblad verschenen, of alleen nog maar europees goedgekeurd (niet belgisch). Dus momenteel nog niet geldig, dus alles wat vandaag nog aangekocht wordt valt onder de garantie van 1 jaar.

        Of het moet zijn, dat de winkel zelf, er een extra garantie bijgeeft of verkoopt, maar dit is dan ook geen fabrieksgarantie. En ik heb al ondervonden, dat als je binnen de garantie periode die de winkel er extra bijgeeft, probleem hebt, dat die winkel er serieus veel moeite voordoet, om u duidelijk te maken, dat de fout niet bij het toestel ligt, maar bij uzelf, en dat het dus niet onder garantie valt.
        (ik heb er serieus mijn vragen bij, bij die extra garanties, die op kosten van de winkel zelf vallen....)
        To make your dreams come true, wake up

        Comment

        Working...
        X