Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat te kopen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat te kopen?

    Hallo,

    Ik ben net zoals in meerder topics van de laatste tijd op zoek naar extra opslagruimte, een x-drive is een te dure oplossing voor mij, en bovendien heb ik waarschijnlijk tegen de zomervakantie een laptop voor extra opslagruimte. Ik zal mijn vraag nu wat gerichter stellen:
    - Ik zoek of een 512mb cf of een microdrive met 1 GB (de G5 moet die toch aankunnen?).

    Welke kan ik het beste kiezen (voor/na -delen van Microdrive t.o.v de CF kaarten).

    Waar het goedkoopst? (Misschien duitsland? PIN is geen optie voor mij aangezien ik geen tijd heb om tot de volgende gezamenlijke aankoop te wachten en bovendien woon ik in nederlands terwijl de meeste leden in belgie wonen)

    Alvast bedankt voor jullie aanbevelingen/advies,

    Patrick
    "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

  • #2
    Voor de voor en nadelen van een microdrive moet je even in de postings terugzoeken. Ik geloof dat er een week of 2 geleden hier een topic over heeft gestaan. Bij kamera-express hebben ze momenteel een aanbieding van een microdrive van 2,2gig voor 269 euro.
    Anders is de http://www.hardwareconcurrent.nl/ ook een goed alternatief.

    rOb
    Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
    Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

    Comment

    Working...
    X