Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste DSLR.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn eerste DSLR.

    Hallo,
    Ik ben volledig nieuw op dit forum, heb ook nog geen enkele ervaringen met fotografie, maar het fascineerde mij al even en heb nu toch de stap gemaakt om een DSLR te kopen. Ik heb een Kodak C653, een ouderwetse compact camera (waar je nog van die vervelende AA batterijen moet indoen) waar ik wel eens een foto'tje mee nam. Morgen ga ik een Olympus E300 ophalen. Lijkt me een goeie beginners camera. Hij komt met de kit lens & heeft amper 5700 clicks. Mijn bedoeling is hoofdzakelijk om landschappen & natuur te fotograferen. Ook vind ik Urban Exploring heel mooi, dat ze in van die oude bouwvallige huisjes kruipen en daar foto'tjes maken. Anyway het zal voor mij wel effe moeilijk zijn om met een DSLR overweg te kunnen maar gelukkig vind je veel info op internet. Ik hou jullie nog wel op de hoogte van de verdere gang van zaken

  • #2
    Re: Mijn eerste DSLR.

    Welkom in de wereld van de fotografie en veel plezier met je nieuwe camera!

    Comment


    • #3
      Re: Mijn eerste DSLR.

      Ik heb hem opgehaald
      Voor maar amper 125euro kreeg ik een mooie E300, 3 geheugenkaartjes (512mb, 1gb & 2gb), uv filter, en een mooie tas. Ze had zelfs de bon van aankoop van 2005 nog! Een koopje als je het mij vraagt. Ik snap er nog niet veel van maar ik zal als eerste de handleiding maar eens lezen

      Comment


      • #4
        Re: Mijn eerste DSLR.

        Dat is zeker geen slecht idee.

        Comment


        • #5
          Re: Mijn eerste DSLR.

          succes. Even langs de bib een standaard werkje ophalen en je kan beginnen.
          Dat is nu het voordeel van digitaakl, éénmaal je het hebt hoeft het niets meer extra te kosten. Experimenteren gratis
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

          Comment

          Working...
          X