Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

X-drive II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • X-drive II

    Ik zou graag een X-drive II willen van 30 of 40 GB, bij PIN hebben ze zeer aantrekkelijke prijzen maar je kan er enkele betalen met Visa en deze heb ik niet. Heeft iemand er ook al besteld en is mijn daarvan tevreden?
    Bedankt
    www.knfotostudio.be

  • #2
    Als je effe je best gedaan zou hebben om de search funtie te gebruiken dan zou je wel merken dat er over PIN niks dan lof is.
    Wat de X-drive betreft wacht je best even op een samenaankoop bij PIN, dan kun je de toch wel erg hoge transportkosten splitsen.
    Als je die transportkosten volledig zelf moet betalen ga je al beter naar Duitsland.

    K.

    Comment


    • #3
      Misschien overbodig maar je kunt ook met Mastercard betalen. Misschien heb je die wel. Anders zou het een optie kunnen zijn in je famile of vriendenkring te informeren of iemand een creditcard heeft en het via die card te doen.

      Suc6 rOb
      Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
      Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

      Comment


      • #4
        van waar ben je? Ik zie een samenaankoop ook wel zitten. Ben nog aan het twijfelen tussen Topfoto en PIN. Zolang er geen douanekost bijkomt is PIN iets goedkoper, maar daar hebben ze wel geen Sandisk Ultra's.

        Greetz

        Sam Jae

        Comment


        • #5
          En hoe groot zijn die douanekosten eigenlijk? Worden die misschien niet altijd aangerekend?

          tom
          klik

          Comment


          • #6
            PIN voegt een te lage factuur toe waardoor er geen douanekosten gerekend worden.

            K.

            Comment


            • #7
              Toch even over de douanekosten:
              Ik heb mijn x-drive II 30 Gig einde januari besteld en toegekregen van PIN per DHL . Vasa stopt er inderdaad een factuur bij voor een lager bedrag dan de werkelijke waarde van de x-drive.

              Gisteren kwam er desbetreffend nog een factuurke van DHL toe met 4,95 Euro "administrative fee" (of administratiekost) en 9,42 Euro "Vat Import" (of BTW op import), samen 14,37 Euro.

              Wat die BTW betreft: da's 21% op de waarde die Vasa (PIN) op de met het pakketje meegezonden factuur zet.

              Geen onoverkomelijk bedrag en nog steeds goedkoper dan dichter bij huis. Dacht overigens een tijdje terug in een topic nog gelezen te hebben dat er BD'ers zo'n afrekening in de bus kregen.

              Maar laat dit jullie niet doen twijfelen aan PIN, want de service van Vasa is supersnel en supervriendelijk!

              ZABB

              BD1094BE - Canon 40D en nog één en ander.

              Comment


              • #8
                ben bereid om mee te doen,ook voor een x-drive,ik heb een aantal weken terug ook mee gedaan met een gezamelijke bestelling bij PIN ,alles is keurig en vlotjes verlopen,no problems
                Canon 10D-350D-30D-7D-2x 1D Mark IV,24-105 L f4 ,70-200 L f2.8,100-400 L f4.5 5.6, 300mm L f4, 500mm L f4
                http://www.cyclingphoto.be

                Comment


                • #9
                  ja ik wil ook wel, maar wie bestelt het dan en aan wie moet ik dan betalen?
                  www.knfotostudio.be

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by killerke101
                    ja ik wil ook wel, maar wie bestelt het dan en aan wie moet ik dan betalen?
                    Wordt dit een belgische inkoopactie, of kunnen nederlanders ook aanhaken...
                    Ik heb nog een CF kaartje en batterij voor mijn D70 nodig dus...
                    ANALOOG: Minolta Dynax 500si Super - 28-70 F3.5-4.5 - 70-200 F5-5.6 DL
                    DIGITAAL: D70 - Tamron SP 28-75 F2.8 XR Di - Sigma 70-210 F2.8 APO - 256/512 MB CF - XS-drive II (40GB)

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Triple-X
                      Wordt dit een belgische inkoopactie, of kunnen nederlanders ook aanhaken...
                      Ik denk dat er eerst een vrijwilliger moet gevonden worden die de gezamenlijke aankoop wil organiseren

                      tom
                      klik

                      Comment


                      • #12
                        de douanekosten zijn steeds 14 à 15 € bij een X-drive
                        onlangs nog een factuur gekregen van DHL

                        had er meteen ook een EN-EL3 voor mijn D70 bijgevraagd (+ SD-card voor mijn neef)
                        is stukken goedkoper (17€, wel maar 1250mAh ipv 1400 van 't origineel)
                        't is een wit product (maar wel in zwarte kleur zenne )
                        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Dirtyharry71
                          had er meteen ook een EN-EL3 voor mijn D70 bijgevraagd (+ SD-card voor mijn neef)is stukken goedkoper (17€, wel maar 1250mAh ipv 1400 van 't origineel)
                          't is een wit product (maar wel in zwarte kleur zenne )
                          1250 ipv 1400 is dat dan ook een aantal foto's minder of euh gaat deze
                          EN-EL3 beter met de energie om
                          Kleur wit is niet interessant, zit toch een deksel op...

                          Als nederlander lijkt het me geen goed idee om de vrijwilliger te zijn
                          aangezien ik dan alle pakketjes richting het zuiden moet zenden. 1 pakketje richting NL is goedkoper voor ons allen denk ik. Wanneer de
                          vrijwilliger in het noorden van Belgie woont kan ik zelfs proberen via
                          mijn oudelui een regeling te treffen dat zij de bestelling ophalen.

                          Waar komt iedereen vandaan eigenlijk. Ik heb wellicht een adres in
                          Belgie dat als distributiepunt kan fungeren... Merelbeke
                          ANALOOG: Minolta Dynax 500si Super - 28-70 F3.5-4.5 - 70-200 F5-5.6 DL
                          DIGITAAL: D70 - Tamron SP 28-75 F2.8 XR Di - Sigma 70-210 F2.8 APO - 256/512 MB CF - XS-drive II (40GB)

                          Comment


                          • #14
                            Ik heb ook wel interesse in een x-drive bij een gezamelijke aankoop.
                            Misschien kunnen we extra korting afdingen?

                            Jan
                            Canon EOS 20D with grip / Canon EF 28-70 f2.8L USM / Canon EF 70-200 f2.8L USM / Canon EF 300 f4L USM / Canon Speedlite 550EX / TC 1.4 / Xdrive pro

                            Comment


                            • #15
                              Heb gezien dat vanaf 3 X-Drives de verzendingskosten niet meer verhogen (86 australische dollar). Ik ben ook wel geinteresseerd. Nu nog een vrijwilliger vinden
                              klik

                              Comment

                              Working...
                              X