Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor Linda

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Voor Linda

    Creativiteit is wanhoop van de betere soort.

    http://shantiguru.1x.com

  • #2
    Re: Voor Linda

    Dag Harry,

    Ik heb een paar schermafbeeldingen gemaakt zodat je eens ziet wat ik zie als ik jouw foto's wil bekijken op BD :
    hier kun je zien dat ik enkel een tumbnail krijg
    en als ik op de foto zelf klik kom ik hier terecht...ik weet zo niet direct wat ik daarmee moet aanvangen.
    Het zal wel weer aan mijn locatie liggen zoals bij Imageshack maar dat had ik ondertussen opgelost en nu heb ik dus weer probleem met jouw nieuwe host. Aangezien jij de enige bent die deze host hier gebruikt op het forum heb ik alleen kijkproblemen met jouw foto's...spijtig.
    Wie vanuit België kijkt heeft duidelijk dat probleem niet.
    Als iemand anders een oplossing weet....graag

    Groetjes van een BD'er uit Singapore die nog altijd graag meedoet
    Linda
    "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

    Comment


    • #3
      Re: Voor Linda

      vreemd .
      denk maar ff iets , bij Safari - voorkeuren - beveiliging , staat alles van Java aangevinkt ?
      Creativiteit is wanhoop van de betere soort.

      http://shantiguru.1x.com

      Comment


      • #4
        Re: Voor Linda

        alles staat aangevinkt.
        "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

        Comment


        • #5
          Re: Voor Linda

          [IMG][/IMG]
          Creativiteit is wanhoop van de betere soort.

          http://shantiguru.1x.com

          Comment


          • #6
            Re: Voor Linda

            [Mod-LesC]Bij de laatste foto zijn die buitenste IMG-tags er teveel aan. Verder versta ik het probleem niet goed. Als ik op de foto klik, kom ik bij Postimage.org uit, maar als ik met de rechtermuisknop klik kan ik kiezen voor "open afbeelding in nieuw venster", en dan vind ik het adres perfect terug.
            Laatste foto: http://s17.postimage.org/td9gc6bzj/M..._Edit_Edit.jpg
            De EXIFs zijn aanwezig in de foto('s).
            (Safari 5.1.5 op iMac, OSX 10.6.8)[/Mod]
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Voor Linda

              snap er ook niets van , iedereen hier in België en Nederland kan de foto zonder probleem bekijken maar linda in Singapore krijgt een kleine versie (soort thumbnail) te zien .

              de 1ste foto heb ik geplaatst door de link copy/paste , de 2de heb ik het symbool "insert image" gebruikt .
              Creativiteit is wanhoop van de betere soort.

              http://shantiguru.1x.com

              Comment


              • #8
                Re: Voor Linda

                Ik heb mij nu geregistreerd op Postimage.org zoals ik gedaan heb om mijn probleem met imageshack op te lossen maar noppes. Van deze keer maakt dat geen enkel verschil. Nog altijd hetzelfde fenomeen. Ik versta't ook niet. Ik heb hier 2 Mac's, een iPad en een iPhone...telkens hetzelfde probleem
                links klikken of rechts klikken op de foto idem dito....ik krijg de foto niet te zien op normaal formaat...alleen een tumbnail.
                Wie kijkt hier nog vanuit Azië ? Niemand op vakantie die eens kan uittesten of dat met de regio te maken heeft ?
                "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

                Comment


                • #9
                  Re: Voor Linda

                  Straf, maar de exif kan ik wel oproepen door rechts te klikken
                  "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Voor Linda

                    Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk bericht
                    ......... Nog altijd hetzelfde fenomeen. Ik versta't ook niet. Ik heb hier 2 Mac's......
                    misschien is dat de oorzaak wel...?
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Voor Linda

                      [Mod-LesC]Zowel Shantiguru (exifs van geposte foto's), als Linda (zoals zij zegt) als ikzelf werken met Macs. Daar is niets mee aan de hand, ik wijt het eer aan de hosting site. Heb je hetzelfde probleem met Dropbox, Linda?
                      Voorbeeldje Dropbox (hier zijn wel geen EXIF-data meer aanwezig; dat ligt niet aan Dropbox, maar aan mij):


                      PS: zou ook wel eens aan je provider kunnen liggen (de bestanden van Shantiguru zijn redelijk "zwaar" >400KB; misschien worden zo'n zware bestanden niet "doorgelaten"?).
                      Ken je niemand anders die dezelfde provider heeft ginds, en waar je even zou kunnen checken?[/Mod]
                      Last edited by LesC; 4 mei 2012, 10:38. Reden: PS toegevoegd
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Voor Linda

                        Geen probleem met dropbox
                        Ik zal van 't weekend eens inloggen via mijn man zijn Windowscomputer en zien wat dat geeft....wordt vervolgd
                        "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Voor Linda

                          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht



                          PS: zou ook wel eens aan je provider kunnen liggen (de bestanden van Shantiguru zijn redelijk "zwaar" >400KB; misschien worden zo'n zware bestanden niet "doorgelaten"?).
                          [/Mod]
                          Twijfel er sterk aan of't aan mijn provider ligt....ik heb hier geen Gigabite restricties gelijk in België....kan zoveel downloaden als ik wil. Ik heb dat probleem alleen met postimage.org
                          "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Voor Linda

                            voila, juist uitgetest op een Windowscomputer en krek hetzelfde probleem.....thumbnailke ipv op ware grootte....
                            "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

                            Comment


                            • #15
                              Re: Voor Linda

                              de foto zie ik goed maar als ik de exif opvraag dan krijg ik 'bad jpeg file head' geen idee wat dit juist wil zeggen maar geen exif dus
                              A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

                              Comment

                              Working...
                              X