Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bodem van de D70-put in zicht?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bodem van de D70-put in zicht?

    Vandaag onze D70 body gaan ophalen - woohoow, zaterdag besteld, dinsdag reeds binnen en officieel met een "De Beuckelaer" certificaat.

    Volgens de winkelier zit er wel al wat vertraging op de levering van de D70 kit (met 18-70), hij heeft er nog twee in bestelling staan en die zouden pas eind volgende week binnenkomen. Losse Bodies is blijkbaar geen probleem...
    Misschien gaat er binnenkor ttoch nog een klein tekort opduiken?

    En nu wachten op dat moment tot het lampje van oranje naar mooi groen overgaat... ;-))

  • #2
    Proficiat met de nieuwe aankoop, en dat wachten op dat groen lampje dat kan lang duren hoor !!!
    Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
    www.bartvo.be

    Comment


    • #3
      Spacemanbow
      Wacht niet te lang op dat groen lichtje "Het komt nooit"
      gaat wel van knipperend oranje naar blijvend oranje
      D7000 + 28 tot 400mm

      Comment


      • #4
        En waar heb je die dan gekocht ?

        Comment


        • #5
          @LuCC
          Bedankt voor de tip, net snel even de Snelgids bekeken, en je hebt overschot van gelijk! Ik zit hier al 2 uur te kijken op een continu oranje lampje... Mijn wederhelft heeft de batterij aan het opladen gezet (het is dan ook haar camera), en ik heb het niet zien knipperen, anders had ik het onmiddellijk doorgehad....

          @Fabbe
          Foto Rudesign in Waarschoot dicht bij Eeklo (in het Gentse).
          http://www.fotorudesign.be
          Hij heeft ook een webshop: http://users.pandora.be/fotorudesign./webshop/N_frame.html

          D70 @ 1113 euro, kit met 18-70 @ 1425 euro
          'k vond dat nog niet zo slecht en het is zowat vlak om de hoek voor ons.

          Comment


          • #6
            Ik heb mijn D70 kit woensdag bij Robijns op de Grote Markt te Sint-Truiden gekocht zonder voorbestelling er er was nog voorraad.
            1399 EURO.

            Comment


            • #7
              Als je bij Foto Rudesign €1425 wil betalen voor de de D70 met kitlens dan ben je gek. Dat is €26 duurder dan de officiële prijs in België.
              Het is nen D70 geworden.

              Comment


              • #8
                Dan ben ik maar gek

                Ik vermoed dat die prijs binnenkort ook wel aangepast zal worden.
                Ik moet 3 km rijden om daar iets te halen, en als er een probleem is, dan moet ik ook maar 3 km terug. Mijn laatste toestel kwam uit Nederland, en ik heb mij gewoon op de moeite gezien om eens terug te rijden (het was dan ook een klein probleempje, maar toch nog onder garantie). Als ik naar Brussel rijd of Antwerpen rijd, dan ben ik m'm 25 euro toch al kwijt, en als ik terug moet ben ik nog meer kwijt...

                Grobet Antwerpen: 1449 + 6 euro recupel ... -> officiele prijs?

                "Officiele prijs" bestaat volgens mij zels niet in Belgie, "sociaal aanvaarde" prijs. En in de ene regio is dat nu eenmaal duurder dan in de andere.

                Comment


                • #9
                  Ik heb hem besteld voor €1276,00 jawel D70 + kitlens DX18-70 3.5-4.5 IF-ED. Dat is €149,00 goedkoper. Dat is dan al een stukske spaargeld voor een extra lens. Ok ik moet wachten, want hij is nog niet binnen, maar dat heb ik er graag voor over. nog zo gek niet hé.
                  Het is nen D70 geworden.

                  Comment


                  • #10
                    Bij www.technikdirekt.de staat de body aan 1039 Euro.
                    Lijkt me wel heel goedkoop. Wat denken jullie?

                    Manu

                    Comment


                    • #11
                      Da's een scherpe, maar niet echt uitzonderlijke prijs, denk ik... Tenslotte is de camera gelanceerd als <1000$ toestel... Ik heb eigenlijk geen idee wat de Belgische richtprijs is voor de Body alleen. Bij www.camshop.be staat hij 1007 Euro. Misschien is dat helemaal geen referentie, maar het toont wel aan dat 1039 Euro geen megadeal is voor een internetverkoop.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by psychomanu
                        Bij www.technikdirekt.de staat de body aan 1039 Euro.
                        Lijkt me wel heel goedkoop. Wat denken jullie?

                        Manu
                        bij camshop.be, staat de body aan 1007 euro, zodus zulke overdreven goedkope prijs is dat ook weer niet

                        Ja de mijne staat er in bestelling, en voor het verschil in prijs wil ik gerust ook even wachten.
                        To make your dreams come true, wake up

                        Comment

                        Working...
                        X