Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beloeil

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beloeil

    .





    .
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Beloeil

    Gezien er geen positieve reacties zijn vermoed ik dat deze foto niet goed is.
    Waar blijven dan de aanbevelingen om deze te verbeteren? Niets negatiefs is natuurlijk ook positief.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

    Comment


    • #3
      Re: Beloeil

      Wat mij opvalt is het stukske kasteel. m.i.Krijg je een betere compositie als je het mooi-ogende kasteel wegknipt. Maar dan heb je een probleem met de titel.

      gr,
      canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

      website : www.leonvanham.com

      Comment


      • #4
        Re: Beloeil

        Louis, die foto is technisch 100% in orde, maar het compo wringt langs alle kanten, vind ik persoonlijk hé.
        Je zou inderdaad het kasteel volledig kunnen weg laten maar dan zit je met die vervelende schaduwen op het gras.
        Nu vind ik die boom zo mooi dat die verdient als solitair gefotografeerd te worden.
        Die "paardenbloempjes" juist er voor, die zwammen op de stam en het stuk schors die ontbreekt maakt die boom heel interessant.
        De foto flateerd me langs ene kant vooral door de mooie kleuren en de gestoken scherpte, maar ik heb het moeilijk met het compo.


        Grtz, RF
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment

        Working...
        X