Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerste keer de Teut

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • eerste keer de Teut

    Vandaag eens naar de Teut gegaan, heb maar ene foto met mooie lucht op weg naar de tweede locatie lucht al weg en alles grijs dus bij deze... den deze



    UPDATE:




    Last edited by corre1980; 30 april 2012, 20:21.
    Photography is a way to see the world in detail.
    Fotograaf op rust


  • #2
    Re: eerste keer de Teut

    Aha ik ken deze boom welke een buiteraards karacter heeft voor mensen die hem de eerste keer zien...je zou je dadelijk ergens anders wanen maar je moet wel het licht meehebben om de juiste sfeer te kunnen hebben...
    Daarom vind ik hem bij deze minder speciaal omdat ik weet hoe moeilijk het is daar de juiste speciale opname van te maken..
    Goed van kleur en compo maar op een ander moment wellicht zal je verwonderd zijn wat ik bedoel met speciaal...
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: eerste keer de Teut

      Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
      Aha ik ken deze boom welke een buiteraards karacter heeft voor mensen die hem de eerste keer zien...je zou je dadelijk ergens anders wanen maar je moet wel het licht meehebben om de juiste sfeer te kunnen hebben...
      Daarom vind ik hem bij deze minder speciaal omdat ik weet hoe moeilijk het is daar de juiste speciale opname van te maken..
      Goed van kleur en compo maar op een ander moment wellicht zal je verwonderd zijn wat ik bedoel met speciaal...
      Ik denk s'morgens beter licht. ik ben pas in de namiddag gegaan, maar deze boom was al onmiddelijk men lieveling. Ik ben vandaag in hoofdzaak eens gaan kijken daar. Volgende keer word het s'morgens vroeg of s'avonds laat. En zonder familie
      Photography is a way to see the world in detail.
      Fotograaf op rust

      Comment


      • #4
        Re: eerste keer de Teut

        Jammer dat je niet langer deftig licht had ...
        maar je kent het daar nu zo een beetje ? ook belangrijk ...

        denk dat dit beeld er aan zou winnen door contrast en saturatie wat te verminderen, nu komt het wat hard over voor mij
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: eerste keer de Teut

          Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
          Jammer dat je niet langer deftig licht had ...
          maar je kent het daar nu zo een beetje ? ook belangrijk ...

          denk dat dit beeld er aan zou winnen door contrast en saturatie wat te verminderen, nu komt het wat hard over voor mij
          volg Frans hier een beetje ,komt nogal hard over ,ook is het licht nogal fel op die boom ,verder vind ik het een mooie foto die volgens Pascal zegt op een ander moment/tijdstip nog beter tot zijn recht zou komen een reden op eens terug te keren

          Comment


          • #6
            Re: eerste keer de Teut

            Update geplaatst
            Photography is a way to see the world in detail.
            Fotograaf op rust

            Comment


            • #7
              Re: eerste keer de Teut

              ik hou meer van het pit van de eerste hoor. Heel mooi en ne keer iets anders van de Teut.
              "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

              Comment

              Working...
              X