Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Carl Zeiss lenzen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Carl Zeiss lenzen

    Hoi allen ,

    Weet iemand war je hier in Belgie Carl zeis lenzen kunt aankopen , en deze zouden er ook van in stock moeten zijn ?

    alvast dank,

  • #2
    Re: Carl zeis lenzen

    Beetje vaag, niet?
    Een bepaald objectief misschien? En voor een bepaald type van camera?
    De grote winkels (Studio73, Fotokonijnenberg...) verkopen (ook) Carl Zeiss objectieven. Sommige zijn in voorraad, andere niet.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Carl zeis lenzen

      [Mod-LesC]Verplaatst van Gezocht (waar niemand kan antwoorden, tenzij een Mod) naar Objectieven. Gek dat ik gisteren niet gemerkt heb dat deze topic in Gezocht stond. [/Mod]
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Carl Zeiss lenzen

        Zoveel opties eigenlijk... Fotokonijnenberg, Art & Craft, Digicamshop... Digicamshop is in principe de snelste. Voor 22u besteld, betaald en op voorraad bij hen = dag nadien in huis (met de feestdagen nu, kan het wel wat langer duren).
        550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

        Comment


        • #5
          Re: Carl Zeiss lenzen

          bij navraag bij gekende Belgische verdelers , is zo goed als geen enkele zeiss lens in stock.
          leveringen worden wel verwacht in de zomerperiode.
          Ik was op zoek naar een 28/2.8 en een 100 /2.
          Wat raar is , bij de Nederlandse invoerder zijn wel al deze lenzen in stock.
          Mijn fotozaak , kon hier geen verklaring voor geven.

          Comment


          • #6
            Re: Carl Zeiss lenzen

            Zeiss lensjes kan je best gewoon rechtstreeks bij Zeiss zélf bestellen. Sneller én soms zelfs goedkoper dan bij tussenverkopers!
            Op de 2/25 na alles gewoon op voorraad in jouw F-mount.



            Mijn 2/28; 1.4/50 en 1.4/85 ZK's komen er ook vandaan.
            Vandaag besteld, tegen volgend weekend in je fototas.
            Geleverd in een zéér ruime doos met bergen beschermend materiaal.

            Aan te raden!!
            Last edited by frederik9111; 29 april 2012, 18:47.
            Pentaxian in hart en nieren...

            Comment


            • #7
              Re: Carl Zeiss lenzen

              bij kamera-express.be

              Comment


              • #8
                Re: Carl Zeiss lenzen

                Oorspronkelijk geplaatst door dannyaisha Bekijk bericht
                bij kamera-express.be
                geen 28/2.8 en 100/2.0 ZF daar; is overigens ondanks het Belgische ".be" een (bekende) Nederlandse webwinkel.
                Pentaxian in hart en nieren...

                Comment


                • #9
                  Re: Carl Zeiss lenzen

                  Oorspronkelijk geplaatst door frederik9111 Bekijk bericht
                  Zeiss lensjes kan je best gewoon rechtstreeks bij Zeiss zélf bestellen. Sneller én soms zelfs goedkoper dan bij tussenverkopers!
                  Op de 2/25 na alles gewoon op voorraad in jouw F-mount.



                  Mijn 2/28; 1.4/50 en 1.4/85 ZK's komen er ook vandaan.
                  Vandaag besteld, tegen volgend weekend in je fototas.
                  Geleverd in een zéér ruime doos met bergen beschermend materiaal.

                  Aan te raden!!
                  Zo goedkoop vind ik ze toch niet. Digicamshop hanteert dezelfde prijzen en Art & Craft is goedkoper. En qua snelheid van leveren ben ik nog geen shop tegengekomen die aan digicamshop (coolblue) kan tippen.
                  550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

                  Comment


                  • #10
                    Re: Carl Zeiss lenzen

                    Soms goedkoper, zeker niet altijd, dat klopt.

                    In de meeste zaken is echter enkel nog EF en F-mount te krijgen en meestal slechts een gedeelte van de collectie(cf. de genoemde 2.8/28 en 2.0/100). Voor ZS en ZK kan je (bij wijze van spreken) al helemaal nergens meer terecht (behalve e(vil)Bay dan).
                    Pentaxian in hart en nieren...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Carl Zeiss lenzen

                      Kijk eens bij PCH in Brussel?

                      Comment

                      Working...
                      X