Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotorugzak - Grobet vs De Greef (Edegem)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotorugzak - Grobet vs De Greef (Edegem)

    Heeft er iemand in het verleden voor de koop van een fototas een prijsvergelijking kunnen maken tussen deze twee shop's?

    Ik zou me de Lowepro Mini Trekker AW willen aanschaffen. Bij Grobet vragen ze 130 €. Al bij al lijkt me dit een redelijke prijs. Doet De Greef het beter?

    Greetz

    Sam Jae

  • #2
    Hoeveel?

    Heb er 2 maanden geleden 89 euro voor betaald bij Media Markt (Rotterdam)
    Visit my website

    Comment


    • #3
      130 lijkt mij ook wel een beetje veel. Ik heb de mijne verleden jaar 90 euro betaald, maar ik weet wel niet meer waar
      Fuji X-T1 / Fuji X-M1 / Fuji X-30 / Fujinon XT 18-135 / Fujinon XT 35 / Fujinon XC 16-55 / Fujinon XC 55-230 / Fuji EF-X20

      Comment


      • #4
        Bij http://www.foto-konijnenberg.nl/ 135 EURO!
        Lid: BD 0249BE
        D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

        Comment


        • #5
          Originally posted by H€rmen
          Hoeveel?

          Heb er 2 maanden geleden 89 euro voor betaald bij Media Markt (Rotterdam)

          We zijn hier appelen met peren aan het vergelijken denk ik. Denk dat de AW versie inderdaad iets meer kost dan 89 euro. Waarschijnlijk heb je 89 euro betaald voor de gewone versie.

          Patrick

          Comment


          • #6
            Hallo,
            Telefoneer even met De Greef. Tel 034575745.
            Maar opgelet, is morgen maar open van 16 uur af (dinsdag)
            Groetjes
            Leo
            lumix LX100 met Nissin commander en Nissin DI700

            Comment


            • #7
              Aanbieding bij kamera-express: € 119,=

              Zie:
              Come on, don't be a bore: visit my photolog!BlackAdder's Finest Photographs

              Comment


              • #8
                idd het moet echt de AW zijn, gisteren met de D70 door een stortbui in een gewone Lowepro gelopen, er was wel geen vocht te bekennen, maar ik neem liever geen risico's.

                Er zullen wel een hoop webwinkels/buitenlandse shops goedkoper doen, maar voor enkele euro's ga ik de benzine/verzendingskosten niet ophoesten. Zal m'n fav's nog eens overlopen.

                Greetz

                Sam Jae

                oeps, moet m'n profile/avatar nog aanpassen

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Sam Jae
                  gisteren met de D70 door een stortbui in een gewone Lowepro gelopen, er was wel geen vocht te bekennen, maar ik neem liever geen risico's.

                  Ik ook! Net hetzelfde. Toevallig niet op Palmemarkt geweest in Geel?

                  Sjonge wat een regen.
                  Fuji X-T1 / Fuji X-M1 / Fuji X-30 / Fujinon XT 18-135 / Fujinon XT 35 / Fujinon XC 16-55 / Fujinon XC 55-230 / Fuji EF-X20

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by StevenVW
                    Originally posted by Sam Jae
                    gisteren met de D70 door een stortbui in een gewone Lowepro gelopen, er was wel geen vocht te bekennen, maar ik neem liever geen risico's.

                    Toch niet, Groenplaats Antwerpen, ben dan maar de fotowinkel binnengevlucht.

                    Greetz

                    Sam Jae

                    Ik ook! Net hetzelfde. Toevallig niet op Palmemarkt geweest in Geel?

                    Sjonge wat een regen.

                    Comment

                    Working...
                    X