Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

after a rainy day

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • after a rainy day

    popol

    http://www.fotopopol.be

  • #2
    Re: after a rainy day

    Ik zien een prima idee, maar het komt er niet helemaal uit. Dat verklaart waarschijnlijk ook het uitblijven van reacties. Die sporen in de voorgrond vind ik heel sterk, maar de plas ervoor leidt enorm af. Als je die eraf cropt dan wordt de foto al een stuk sterker. Verder is het bij het gebruik van sporen altijd de uitdaging om een standpunt te vinden waarbij de sporen je ogen als het ware naar het onderwerp in de foto leiden. Hier gebeurt eigenlijk het tegenovergestelde: mijn ogen worden, nog voor ze bij de achtergrond aankomen, links het beeld uit geleid. Tenslotte vind ik de bovenste helft erg donker. Waarschijnlijk heb je geprobeerd te voorkomen dat de zon overbelicht zou zijn, maar het gevolg is dat de directe omgeving te donker is geworden. In dit soort situaties zou je eigenlijk verschillende belichtingen moeten schieten voor de lucht, of een reverse neutral density grad gebruiken.
    Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops

    Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika

    Comment


    • #3
      Re: after a rainy day

      Kan me in bovensaande comment helemaal vinden. Belichting vind ik hier echter wel goed, de donkere voorgrond vind ik eigenlijk wel goed passen bij de sfeer van de foto.
      Verder vind ik het een mooie foto.
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment

      Working...
      X