Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon Coolpix 5700

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon Coolpix 5700

    Hallo,
    Wie kan/wil er zijn ervaringen eens uitleggen in verband met de CP5700.Ben namelijk van plan om zo'n toestel aan te kopen.
    Vitarake


    Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

  • #2
    Hallo,

    Ik heb in december een 2ehands cp5700 gekocht. Ik ben er zéér tevreden van, het is in (bijna) alle opzichten een schitterende camera. Natuurlijk zijn er een aantal mindere kanten (belangrijkste: geen AF-assist, en dus minder goeie focus in het donker) maar algemeen gezien voldoet de camera ruimschoots. Belangrijk voor mij zijn de grote zoom, de goede kleurenweergave, de uitgebreide manuele instellingen, ...
    Wat ik handig vind aan dit type van toestellen is dat je een bijna-dslr hebt in een compact formaat, en zonder dat je met kilo's materiaal en lenzen moet rondsleuren (hoewel dit waarschijnlijk wel een simplistische voorstelling van een dslr is ).
    En groot voordeel nu: met de 8700 staat de 5700 belachelijk goedkoop, had ik het eerder geweten
    tip: koop er wel direct een reservebatterij bij!

    veel plezier met de aankoop, je zal het je niet beklagen.
    Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

    Comment


    • #3
      Het is nu net die prijs die me aan het nadenken gezet heeft
      Vitarake


      Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

      Comment


      • #4
        Ik kan je gewoon zeggen
        ZEKER kopen ik doe de mijne voorlopig niet weg is echt in alles een kanjer van een toestel
        zie maar eens op mijn site dan zie je veel voorbeelden
        NIKON D70 + Nikon 18-200mm VR + NIKON SB-800

        Comment


        • #5
          Originally posted by vitarake
          Het is nu net die prijs die me aan het nadenken gezet heeft
          In verband met die sterk gedaalde prijs: gebeurt dat elk jaar dat de prijs van bepaalde camera's sterk daalt net voor PMA? Als dit zo is, dan is dat wel iets om in het vervolg mee rekening te houden
          Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

          Comment


          • #6
            ja ik heb nu een D70 maar ik hou mijn CP5700 ook
            voorbeelden:
            http://www.fototime.com/inv/26D48B89024D56C
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

            Comment


            • #7
              Veelzijdig toestel met veel instelmogelijkheden en ge kunt er nog zeer mooi foto's mee trekken ook.

              Comment


              • #8
                Thx allemaal nu ben ik zeker overtuigd
                Vitarake


                Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

                Comment


                • #9
                  is de canon G 5 niet interessanter ? door zijn betere lichtgevoeligheid AF assist light en betere batterij?
                  Canon EOS 5D Mark III, Canon EF 24-70mm f/2.8 II USM , Canon EF 400mm F5.6

                  Comment


                  • #10
                    Joske, de G5 is inderdaad beter om binnen foto's te trekken. Indien je echter een sterke zoom prefereert dan is de 5700 een betere aankoop. Als je dan weer liever een breedhoek wilt, dan kun je beter de G5 kopen. Als je al die drie functies in één toestel wilt, dan is de FZ10 een goede optie.

                    Koen

                    Comment

                    Working...
                    X