Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Extra opslagmethoden....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Extra opslagmethoden....

    Hallo,

    Ik ben voor de vakantie opzoek naar een manier om extra opslagruimte tot mijn beschikking te hebben aangezien ik geen toegang meer heb tot een laptop. Wat zijn volgens jullie een beetje de mogelijkheden en de bijbehorende prijzen?

    - Een x-drive of gelijksoortig iets lijkt me ideaal, maar ik heb maar 5 tot 10 gig nodig en ze beginnen bij 20 en de bijbehorende prijzen zijn dus ook te hoog. Misschien weet iemand een goedkoper alternatief?
    - Of is het misschien toch beter om een Microdrive of misschien wat extra CF-kaarten te kopen?
    - Mocht je nog een tweedehands x-drive hebben liggen waar je niet zo heel veel meer voor hoeft te hebben, reageer dan even op dit topic:
    http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=43729

    Alvast bedankt voor jullie reacties, ik ben echt wanhopig om iets te vinden
    "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

  • #2
    2GB Mircrodrive = niet veel verschil met de prijs van goedkoopste X's-drive?

    Comment


    • #3
      Wacht op de volgende gezamenlijke inkoopactie bij PIN (of start er zelf één), bestel een X-drive zonder HD (ca 70 euro excl. verz. kosten).
      Ga vervolgens (of ondertussen) naar marktplaats.nl en koop daar voor een paar tientjes een 2dehands Laptop HD (2.5", 9.5mmhoog).
      Voor 100 euro ben je dan klaar.

      In de prijsklaase van je andere topic kan je't wel vergeten (of gokken op lokale fotowinkels op vakantie waar je je kaartjes op cd's kan laten branden, dan kom je inderdaad aan een euro of 20-40).

      Succes,
      Michael
      www.lowspark.nl

      Comment


      • #4
        Originally posted by Koen_vervoort
        2GB Mircrodrive = niet veel verschil met de prijs van goedkoopste X's-drive?
        Hoeveel kost die dan? (En wat is PIN eigenlijk )
        "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

        Comment


        • #5
          En wat is PIN eigenlijk

          Ehhh....search-functie?

          Om nu niet al te bot over te komen: http://www.powerinnumbers.com.au/; 't is dus een Australische webstore vooral voor digicam-accesoires, met lage prijzen, goede service en tevreden klanten...
          www.lowspark.nl

          Comment


          • #6
            Als je een samenkoop van X-drives zou doen ben ik alvast van de partij.

            K.

            Comment


            • #7

              Wil ook wel meedoen in een gezamelijke aankoop

              Jan
              Canon EOS 20D with grip / Canon EF 28-70 f2.8L USM / Canon EF 70-200 f2.8L USM / Canon EF 300 f4L USM / Canon Speedlite 550EX / TC 1.4 / Xdrive pro

              Comment


              • #8
                ik wil ook wel mee doen
                Canon 10D-350D-30D-7D-2x 1D Mark IV,24-105 L f4 ,70-200 L f2.8,100-400 L f4.5 5.6, 300mm L f4, 500mm L f4
                http://www.cyclingphoto.be

                Comment


                • #9
                  Het kan ook aan mij liggen maar ik zie op die hele site nergens prijzen (alleen verzendkosten, die overigens ook niet gering zijn)
                  "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

                  Comment


                  • #10
                    Heb je bovenaan op de site al op het knopje "GO SHOPPING" geklikt?
                    www.lowspark.nl

                    Comment

                    Working...
                    X