Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

onduidelijke foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • onduidelijke foto's

    Nou als ik zo die druppels of die zeemeeuwen bekijk dan is dat toch geen foto van een beginner.
    O ik ben hier nieuw. Even vertellen wie ik ben. Mijn naam is Bolletje, ik ben een vrouw van 60 jaar en probeer sinds kort, wat foto's van mijn diertjes te maken, ook van mijn vissen. Maar die zijn zo ontzettend onduidelijk. Ik ben een digibeet en heb dus helemaal geen verstand van hoe ik mijn camera zou moeten afstellen.
    ik heb een Polaroid 3080, maar het zal wel te maken hebben met dat ik beweeg als ik een foto maak. Er zit geen stabilisator op dus kan het daar dan mee te maken hebben?
    Kan ik iets doen aan mijn camera waardoor dat niet meer gebeurd of moet ik hem maar heel hard op de grond laten vallen of er een onder leggen en dan heel hard weg lopen?

    alvast bedankt voor het antwoord.

  • #2
    Re: onduidelijke foto's

    Oorspronkelijk geplaatst door bolletje Bekijk bericht
    Nou als ik zo die druppels of die zeemeeuwen bekijk dan is dat toch geen foto van een beginner.
    O ik ben hier nieuw. Even vertellen wie ik ben. Mijn naam is Bolletje, ik ben een vrouw van 60 jaar en probeer sinds kort, wat foto's van mijn diertjes te maken, ook van mijn vissen. Maar die zijn zo ontzettend onduidelijk. Ik ben een digibeet en heb dus helemaal geen verstand van hoe ik mijn camera zou moeten afstellen.
    ik heb een Polaroid 3080, maar het zal wel te maken hebben met dat ik beweeg als ik een foto maak. Er zit geen stabilisator op dus kan het daar dan mee te maken hebben?
    Kan ik iets doen aan mijn camera waardoor dat niet meer gebeurd of moet ik hem maar heel hard op de grond laten vallen of er een onder leggen en dan heel hard weg lopen?

    alvast bedankt voor het antwoord.
    Bolletje, op dit forum leer je heel wat.
    Maar, eerst uw vraag staat in het foute topic. er is een topic voor vragen.
    Twee er zal zeer waarschijnlijk een manual ( boekje ) bij je toestel zijn, daar leer je al een hele hoop uit over je toestel.
    Veel oefenen en foto posten hier, het is hier dat op je foto gereageerd wordt. en op, of aanmerkingen komen hoe je het eventueel beter zou kunnen doen.

    Dus, lees de manual, zet deze vraag in de juiste topic, zet hier je foto's.
    Goed of slecht, daarom is dit de beginnershoek !

    Probeer het hier eens te plaatsen :http://forum.belgiumdigital.com/f6/
    Last edited by Bruno D.G.; 22 april 2012, 14:02.
    mvg Bruno D.G.
    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

    Comment


    • #3
      Re: onduidelijke foto's

      Sorrie Bruna ik ga het gelijk doen. Had anders een foto geplaatst maar weet niet hoe ik dat hier moet doen. Kom daar ook nog wel achter.

      Bedankt in ieder geval

      Comment


      • #4
        Re: onduidelijke foto's

        Bij deze, .. topic verplaatst

        Mvg,
        Mod-!Bart

        Comment

        Working...
        X