Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 50-500/4-6,3 AF EX HSM RF für Nikon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sigma 50-500/4-6,3 AF EX HSM RF für Nikon

    Iemand ervaring met deze lens ?? testfoto's ??

    thx in advance
    A Pc Is Like A Bikini, It's The Inside That Counts ;)
    pics @ www.thejudge.be

  • #2
    Originally posted by TheJudge
    Iemand ervaring met deze lens ??
    och ja....ligt lekker in de hand .

    vraag je ervaring speciaal icm Nikon? (teddy bear heeft/had er zo ene icm D100)

    in de BD-crew camera-albums : http://www.belgiumdigital.com/albums..._albumpage.htm
    en http://www.belgiumdigital.com/albums..._albumpage.htm kom je wel enkele
    50-500 albums tegen.

    mvg,



    Z900
    Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

    Comment


    • #3
      Ik gebruik deze op mijn D1. Heeft geen stabilisatie, dus uit de losse hand is in het begin altijd even wennen.

      Hij voldoet ruimschoots, mooi bereik, scherp, redelijke snelle AF en een stevige bouw.

      Ik zal eens zien of ik een paar foto's kan posten.

      Comment


      • #4
        Z. Ik heb mijne Bigma nog steeds hoor?!

        -Letterlijk een zwaar geval, je moet het ding leren bedwingen, is niet voor "doetjes"

        Maar het doet zijn reputatie alle eer aan...

        En als extra, je voelt je veiliger in het donker als je alleen bent



        Comment


        • #5
          lolz

          heb je geen last als't wat donker is met deze lens ? twijfel namellijk tss deze Sigma 50-500mm F4-6.3EX NikAF & de Sigma 70-200mm F2.8EX MinAF
          A Pc Is Like A Bikini, It's The Inside That Counts ;)
          pics @ www.thejudge.be

          Comment


          • #6
            Ja, je weet wat je koopt he, ook dat het "beest" veel licht nodig heeft...

            Maar ja, dat is het leven hé, 'keuze's maken'.

            Comment


            • #7
              ik heb hem en gebruik hem op m'n D100 .. de bigma is id. relatief zwaar .. en als je ermee door de straat loopt kan je "candit fotografie" wel even vergeten

              Natalia vertelde me dat ze de statiefgreep handig vond om uit de hand te schieten, ikzelf vind het dan net handiger om het zonder de statiefgreep te doen .. 't is een flinke lens die je moet leren gebruiken .. ik ben nog in de fase van de lens te leren gebruiken.

              uit de hand de lens stabiel houden is niet echt kinderspel .. maar na enige oefening begint het wel te lukken. Zonder flits gebruik ik sluitersnelheden van 1/500 en hoger .. met flits lukt het om zelf tot 1/50 uit de hand stabiel te schieten.

              Ik heb de lens nog niet overdreven lang, maar van de optische kwaliteit ben ik wel zeer te spreken .. 't is wel een lichtvreter ..
              maar dit bereik, met deze kwaliteit aan die prijs (ik vind hem goedkoop voor wat hij presteert) .. kan jammer genoeg niet lichtsterker .. maar ik ga dan ook enkel met die lens op schok bij goed weer .. bij slecht weer zit ik binnen, en gebruik ik eerder de breedhoeklens

              Comment

              Working...
              X