Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paul Klee museum, bern III

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Paul Klee museum, bern III





    Walter


    Update:


    Last edited by Phororhacos; 21 april 2012, 14:05.
    D850

  • #2
    Re: Paul Klee museum, bern III

    Voor mij de mooiste tot nu toe, ondanks het slechte weer. Zelf zou ik die symmetrischer gemaakt hebben, je positie is iets teveel naar rechts.

    Comment


    • #3
      Re: Paul Klee museum, bern III

      Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
      Voor mij de mooiste tot nu toe, ondanks het slechte weer. Zelf zou ik die symmetrischer gemaakt hebben, je positie is iets teveel naar rechts.

      Schijn bedriegt! Ik sta er echt vlak voor, dat wordt bewezen door enerzijds het feit dat de lijnen van de bezoekersdoorgang perfect parallel met elkaar lopen en ook perfect horizontaal lopen, en anderzijds door de middellijn in die doorgang die perfect vertikaal blijft doorlopen in de metalen ribben die naar je toe komen.
      Wat je op het verkeerde been zet zijn twee dingen : ten eerste het cementspoor dat in werkelijkheid niet haaks toeloopt op het gebouw maar schuin, en ten tweede het feit dat de bogen van het gebouw zelf niet allemaal van gelijke grootte zijn.
      Een perfect symmetrische foto kun je hier dus niet van maken. Evenwel, bij deze een update waar ik de voornaamste "stoorzender" wat van positie verlegd heb.


      Walter
      D850

      Comment

      Working...
      X