Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Eos 400D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon Eos 400D

    Hoi iedereen,


    graag had ik wat advies gehad voor mijn eerste dslr. (Ik ben dus een beginner)

    Ik heb op de tweedehandsmarkt een interessant aanbod gevonden: een canon eos 400D + 2 extra lenzen en nog wat toebehoren voor (ongeveer) de prijs van één van deze twee lenzen (tamron 28 75mm).

    Nu vroeg ik mij af of het wel nog slim is om zo'n oud toestel te kopen? Ik ken twee personen die het zelfde hebben dus ik ken het toestel en ben er tevreden van maar het is natuurlijk al een lange tijd op de markt.

    Een tweede vraag is of dit een geschikt toestel is voor concertfotografie? Ik heb het al eens gedaan met een Eos 400D en heb daar zeer prachtige fotos aan overgehouden maar het kan natuurlijk altijd toeval zijn

    Alvast bedankt!
    Canon Eos 400D + Tamron 28 75mm f/2.8 + 50mm f/1.8
    http://photos.steffvc.com

  • #2
    Re: Canon Eos 400D

    Het toestel zal geschikt zijn, maar vooral de lenzen maken dat een toestel geschikt is voor concertfotografie.

    Buiten dat is het wel verdacht dat een toestel lang te koop staat.
    Ofwel is de prijs te hoog ofwel is er iets mis.
    Ik zou dus toch maar uitkijken.

    EDIT: denk dat ik dit wat verkeerd interpreteerde. Lang op de markt is niets mis mee, lang te koop daarentegen is meestal niet zo goed.

    Ik ken de tweedehands verkoopwaarde van een 400D niet, maar ga eens na als die wat klopt (vergelijk met andere zoekertjes)
    Ik ken je budget niet, maar zie tegenwoordig veel 40D's te koop.
    Misschien ook het overwegen waard.
    Last edited by jumpforjoy; 19 april 2012, 08:52. Reden: EDIT
    Nikon D7000 en wat lenzen.
    http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

    Comment


    • #3
      Re: Canon Eos 400D

      Een 400D is ideaal om mee te starten. De Tamron 28-75 is ook een degelijke lens.