Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Er willen er veel achterop...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Er willen er veel achterop...

    Waarom hier... wel, pas nadat ik hem nog enkele keren passeerde kreeg ik het "die heeft wel iets" gevoel.
    Waarom? Smoke, voetje op de monitor,... is redelijk gewoon maar wat het hem doet voor mij is het contact met zijn publiek en al die gsm'pjes linksonder en het meisje dat met haar gsm naast Gers aan 't mikken is in volle adoratie... wat iets meer aandacht voor de foto vraagt dan een springende artiest onder een confettiregen bijvoorbeeld.
    Of zit ik dan toch te veel met het beeld van die pubers voor het podium in mijn hoofd ipv op het scherm? Naaaahhh...


    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
    www.musicinframe.be

  • #2
    Re: Er wilden er veel achterop...

    best leuk gezien, is eens iets anders.
    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

    Comment


    • #3
      Re: Er willen er veel achterop...

      Schoen staat er ook goed op.
      Canon-man. Concerten en natuur.
      Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

      Comment


      • #4
        Re: Er willen er veel achterop...

        Ik heb hier geen verstand van want nog nooit gedaan (concert) maar dit vind ik super.
        Het geisoleerde meisje maakt het helemaal af.
        Doet me denken aan een concert van Neil Diamond 35 jaar geleden in Rotterdam (in zijn glorie tijd). 12.000 man in de zaal; 1 spot op Neil Diamond en 1 spot op een meisje op de voorst rij. Neil zingt "Canta Libre". Na het nummer valt het meisje flauw. Ze had het ultieme moment van haar leven beleefd.
        Dit komt daar een beetje in de buurt.
        Dus, om een lang verhaal kort te maken, ik vind dit een bijzondere foto.

        groeten, Bert
        Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
        www.bertofotografie.be

        Comment

        Working...
        X