Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Externe Harddisk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Externe Harddisk

    Hallo,

    Ik heb bij de eerstvolgende vakantie helaas geen laptop meer tot mijn beschikking. Dit zou beteken dat ik met mijn huidige compact flash kaarten ongeveer 50 foto's kan maken in de hele drie weken. Nou heeft een vriend van mij een 40gig externe harde schijf voor in de vakantie. Ik ben al wel tevreden met 5 tot 10 gig (moet zonder tussenapparatuur in staat zijn om foto's van mijn G5 op te slaan).

    Heeft iemand ervaringen met deze externe harddisks?
    Welke types kunnen jullie mij aanraden?
    Waar kan ik deze voor een aardig prijsje op de kop tikken? (misschien in Duitsland?)

    Alvast heel erg bedankt,

    Patrick
    "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

  • #2
    Zoeken op het forum op X-drive. Deze kun je oa bestellen bij PIN.
    "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

    Comment


    • #3
      Ik zal iets specifieker zijn:
      Ik zoek een 5-10 gig harddisk voor 20-30 euro.
      "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

      Comment


      • #4
        20-30 euro? Daar ga je misschien de schijf net voor vinden, maar zeker niet met voeding, cardreader en/of sturing erbij, dacht ik zo... Misschien in de koopjeshoek...

        Comment


        • #5
          Originally posted by Myth
          Ik zal iets specifieker zijn:
          Ik zoek een 5-10 gig harddisk voor 20-30 euro.
          Indeed, daar ga je een schijf voor vinden, een grote een 5 en 1/4 inch , maar daarmee ben je niks in een x-drive of aanverwante, ik dacht dat die altijd werkten met 2 inch e.d. schijven (schijven uit portables).

          Was er hier vorig jaar niemand, die x-drives te huur aanbood ? 'k denk dat je daar meer succes gaat hebben in die prijsklasse....
          To make your dreams come true, wake up

          Comment

          Working...
          X