Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verschil fuji S5000 en S602

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verschil fuji S5000 en S602

    Hallo,
    ben nog altijd mn zoektocht aan het verder zetten op zoek naar een nieuwe camera. Mn voorkeur gaat uit naar de fuji S5000, maar naar het schijnt is de FinePix S602 ook een hele goeie. Heeft iemand hier ervaring mee? En wat wil 'finepix' eigenlijk zeggen?
    Alvast bedankt

  • #2
    Een kameraad van mij heeft de S602. Prima ding, hoewel al 'meerder'jarig... FinePix is gewoon de naam van de 'serie'... zoals Nikon Coolpix heeft en Canon sommige camera's 'Powershot' noemt, enz...

    Comment


    • #3
      Originally posted by SofieD
      Hallo,
      ben nog altijd mn zoektocht aan het verder zetten op zoek naar een nieuwe camera. Mn voorkeur gaat uit naar de fuji S5000, maar naar het schijnt is de FinePix S602 ook een hele goeie. Heeft iemand hier ervaring mee? En wat wil 'finepix' eigenlijk zeggen?
      Alvast bedankt
      Sofie weet jij waar ze die S602 nog nieuw verkopen

      Comment


      • #4
        Mila,
        Ik heb deze nog teruggevonden op de prijslijst bij fashioncomputers
        http://www.fashioncomputers.be/index.asp
        Kijk maar eens bij "prijslijsten" en dan "downloads"

        Erwin
        Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
        http://album.zoom.nl/user/lindberg/

        Comment


        • #5
          SofieD,
          ik zou nu toch niet meer een s602z aanschaffen nieuw.Je hebt nu de
          s5000 -s7000 en nu verkrijgbaar de nieuwe S20.Deze zal natuurlijk
          wel wat duurder zijn.
          IK heb een s5000 gehad en ik was daar zeer tevreden over.Enige nadeel
          vind ik de XD cards.Die zijn zo klein !
          op volgendelink word er een s5000 aangeboden en dit voor een goede prijs omdat er toch een grotere kaart bij zit en een set batterijen
          overwegen waard.T'is niet demijne hoor !!
          http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=42488

          indien je enkele fotos wil zien laat het maar weten .
          marc







          Comment


          • #6
            Hallokes,

            in de verkoopjes hoek staat er een fuji finepix s5000 tekoop

            Groetjes tibo
            Canon EOS 10D + BG-ED3 / Sigma 50-500 APO RF ~ Sigma EF-500 DG ST ~ Tokina 28-70 ATX PRO SV

            Comment


            • #7
              ok, dus een S602 moet ik me dus niet meer aanschaffen. Zou ik dan eerder de S5000 nemen of de S7000? Ik ben eigenlijk aan het rondkijken omdat mijn mama naar china gaat en ik denk dat het daar allemaal goedkoper is. Dus sorry aan de mensen die hun S5000 verkopen.
              Al erg bedankt voor de reacties

              Comment


              • #8
                Beste Sofie

                Ik zou niet voor de S5000 gaan maar ofwel voor een S7000 of eventueel voor een 602 op ebay.
                bijvoorbeeld: http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3806546998&category=48 534

                Ik denk dat je een S602 op verschillende plaatsen voor €300 zult kunnen oppikken en een S7000 voor een €500-550

                En een aantal S602 bezitters zweren nog steeds op de S602 boven de S7000.
                Mechanisch zijn ze vrijwel identiek.
                Je hebt dat met autos ook dat een aantal bij het oudere model zweert. Over smaken en ... valt nu eenmaal niet te rede twisten

                Groetjes
                Hubert
                Hubert

                Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                Comment


                • #9
                  En wat als je de camera defect gaat .Uw mama terug naar China sturen ?

                  Comment


                  • #10
                    Ik heb 'm zelf niet, maar 'k blijf erbij dat de S602 een goed beestje is, dat z'n doeltreffendheid bewezen heeft... Wel niet gaan interpoleren...

                    Comment


                    • #11

                      De 7000 en 602 kan je met elkaar vergelijken de 5000 is een trapje lager.

                      Ik denk dat je een S602 op verschillende plaatsen voor €300 zult kunnen oppikken
                      Als je voor die prijs een 602 kan oppikken doe je zeker geen slechte zaak.
                      Groetjes,

                      Rudi Petitjean

                      NATURE GALLERY

                      Comment

                      Working...
                      X