Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ross Castle ( Ierland)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ross Castle ( Ierland)

    Nog meer uit het archief van een paar jaar geleden.Dit kasteel is één van de meest bezochte locaties in Zuid Ierland (streek Killarney).....laat blijven om geen mensen mee in beeld te krijgen.

















    Canon 1DmkIIn + Efs 10-22@12mm.
    Iso 100 , f13 , 1/15sec.
    Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
    http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

  • #2
    Re: Ross Castle ( Ierland)

    Terug een echte topper hoor, en schitterend licht
    Groetjes Jan.

    Comment


    • #3
      Re: Ross Castle ( Ierland)

      Mooi Peter vooral die eendjes en die gate die veel diepte geven naar de ruine toe zijn hier zeer sterk en maken voor mij grotendeels de compo.
      Knap.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: Ross Castle ( Ierland)

        Schitterend mooie compo en een heel aantrekkelijk onderwerp om in beeld te brengen en mooi licht.
        Alle ingredienten zijn aanwezig om dit een topper te maken voor mij
        vriendelijke groeten, Kurt
        Mijn foto's
        Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

        Comment


        • #5
          Re: Ross Castle ( Ierland)

          mooi plaatje met oog voor detail!
          enkel die schuine gradient lijn in de linkerbovenhoek in de lucht stoort mij wat
          Last edited by Cytochrome; 13 april 2012, 19:22. Reden: typo
          facebook

          500px

          Comment


          • #6
            Re: Ross Castle ( Ierland)

            Prachtige plaat, met een zeer sterke compo.
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Ross Castle ( Ierland)

              Evenwichtige compo met veel diepte en mooi sfeervol licht. De dobberende eenden versterken de sfeer nog eens. En verder heel knap afgewerkt zoals we van je gewoon zijn...Heel geslaagde prent
              D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
              500px FaceBook

              Comment


              • #8
                Re: Ross Castle ( Ierland)

                Moet naar perspectiefvervorming toe niet de gemakkelijkste foto zijn geweest! Knap!
                Ik vind wel dat het kasteel als de poort vechten om alle aandacht. Waardoor we zouden vergeten kijken naar al dat anders moois
                Groeten!

                500px / Facebook

                Comment


                • #9
                  Re: Ross Castle ( Ierland)

                  Die mag in het boekje of aan mijn muur preiken

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ross Castle ( Ierland)

                    Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk bericht
                    Moet naar perspectiefvervorming toe niet de gemakkelijkste foto zijn geweest! Knap!
                    Ik vind wel dat het kasteel als de poort vechten om alle aandacht. Waardoor we zouden vergeten kijken naar al dat anders moois
                    Ik heb ook een beetje moeten trekken in ps om het houten hekwerk recht te zetten.Ik had graag ook nog een stukje naar rechts willen gaan zodat het uiteinde van het hek richting kasteel wees(als leidende lijn) .....maar dat ging daar niet , tenzij je hoger op de brug over de beek ging staan.Beter nog was een wat langere brandpuntsafstand .....zodat het kasteel veel groter in beeld zou komen tov het hek. Maar ik had nu reeds problemen om het hek volledig mee op de foto te krijgen.
                    Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                    http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ross Castle ( Ierland)

                      recht naar HOF
                      __________________________________________________ _
                      Sony A580 en wat glas.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ross Castle ( Ierland)

                        Mooie plaat hoor, je kan er heel lang naar kijken; veel te zien zonder overladen te zijn
                        Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                        Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ross Castle ( Ierland)

                          zo zou ik er ook wel een in mijn archief willen

                          knap
                          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                          Comment


                          • #14
                            Re: Ross Castle ( Ierland)

                            Deze vind ik ook een zalige prent....knap hoe de afsluiting je oog verder leidt
                            Ik vind deze zeker ook HOFwaardig al denk ik, als je zo 2 knallers post in dezelfde week, dat de er maar eentje in de prijzen kan vallen en dan kies ik voor je andere foto, tenzij ze er 2 van dezelfde persoon zouden nomineren (is dat al ooit gebeurd ?)
                            "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

                            Comment


                            • #15
                              Re: Ross Castle ( Ierland)

                              schoontje
                              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                              Comment

                              Working...
                              X