Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

C-Mine 1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • C-Mine 1



    Vorige dinsdag een eerst kennismaking met C-Mine gehad - ideaal om mee te experimenteren.




    Last edited by Red Falcon; 13 april 2012, 16:33.
    Sony alpha A580 (2X)/ Sony 70-400 G2 / Sigma 8-16 / Sigma 17-70 / Sigma Macro 50
    http://syndromeda.be/Foto/Foto_albums.html

  • #2
    Re: C-Mine 1

    Als het je bedoeling was om een stripverhaal plaatje te maken dan is het gelukt.
    Ik ben een "liefhebber" van HDR maar dit vind ik toch wel behoorlijk wat "erover".
    Als het je eerste keer was op C-mine dan ga je beslist nog eens terug. Volgende keer beter dan.

    Groeten, Bert
    Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
    www.bertofotografie.be

    Comment


    • #3
      Re: C-Mine 1

      Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
      Als het je bedoeling was om een stripverhaal plaatje te maken dan is het gelukt.
      Ik ben een "liefhebber" van HDR maar dit vind ik toch wel behoorlijk wat "erover".
      Als het je eerste keer was op C-mine dan ga je beslist nog eens terug. Volgende keer beter dan.

      Groeten, Bert

      Volg ik volledig, maar is een smaak. HDR is niet mijn ding, leuk voor een enkele opnames maar vervelend als je er veel bekijkt in een reeks.

      Maar dit even buiten beschouwing gelaten is het wel een goede compositie . Misschien even alles recht trekken want er zit heel wat vervorming op (rechts).

      De vraag is alleen hoort dit soort bewerkingen thuis in architectuur of is het eerder Artwork ?
      Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

      Comment

      Working...
      X